/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fa4a042bcc6023df9ef555ab745a77ede.jpg)
Технічний директор Battlefield 6 пояснив, чому в грі немає трасування променів
У Battlefield 6 не буде трасування променів ні на старті, ні в найближчому майбутньому. Про це повідомив технічний директор проєкту Крістіан Бул в інтерв'ю Comicbook.
За його словами, команда зосередилася на оптимізації, щоб гра стабільно працювала на звичайних налаштуваннях і була доступна навіть на відносно слабких ПК.
У беті вже була помітна відсутність трасування - віддзеркалення у воді та склі виглядали простіше, а тіні не були такими деталізованими, як у минулих частинах серії. При цьому загальна якість графіки залишилася на високому рівні.
Відмова від RTX - крок убік від минулих частин серії. Наприклад, у Battlefield 5 технологія активно рекламувалася Nvidia. Але для EA пріоритетом стало те, що в беті значну частку гравців склали користувачі з мінімальними системними вимогами.

