/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fbd9cc41d21e84fa46130faa645be717c.jpg)
METRO Україна запускає ініціативу підтримки HoReCa у створенні інклюзивного простору
Мета компанії — допомогти HoReCa-бізнесу у розбудові інклюзивного простору для клієнтів та працівників/-ць.
Новий етап під назвою «Простір з можливостями» реалізується у співпраці з громадською організацією «Доступно.UA». Разом з партнерами компанія розробила електронний путівник «Як облаштувати доступний простір у закладах гостинності», де зібрані короткі та зрозумілі рекомендації на основі Державних будівельних норм (ДБН) із прикладами щодо облаштування входів, залів, кухонь, санітарних кімнат, паркування та робочих місць.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Ff6c5d76f7b64e3f9ca53da42c649a4a9.jpg)
Додатково, аби перейти від теорії до практики, METRO Україна, за участі експертів «Доступно.UA», запускає пілотну програму аудитів безбар’єрності для закладів HoReCa.
Компанія надає можливість 10 закладам по всій Україні пройти аудит безоплатно. Учасників буде обрано рандомно серед усіх, хто заповнить форму. Заклади зможуть перевірити стан своїх просторів, отримати практичні рекомендації та зробити кроки до створення інклюзивного середовища.
«Майбутнє сфери гостинності — у доступності. Інклюзивність — це не додаткові витрати бізнесу, а необхідність нашої сучасності, щоб бути конкурентним і надавати якісний сервіс й підвищувати рівень довіри гостей. METRO Україна прагне, щоб безбар’єрність стала стандартом для HoReCa в Україні, і готова підтримати бізнес на цьому шляху», — ділиться Олена Вдовиченко, генеральна директорка METRO Україна.
Подати заявку на участь у програмі можна до 30 вересня 2025 року за посиланням.
У першому етапі проєкту “Люди з можливостями” METRO Україна передала 31 млн грн Центру Superhumans на протезування і реабілітацію українців, які втратили кінцівки внаслідок війни. Співпраця із Superhumans є частиною соціальної місії METRO Україна про створення нового світогляду, вільного від стереотипів та упереджень.
У METRO Україна переконані: коли простір стає доступним, суспільство стає сильнішим, де рівні можливості — не гасло, а реальність. Адже кожен протезований/-на українець/-ка, кожен інклюзивний ресторан чи готель — це крок до країни, де немає «чужих» і «своїх», а є спільний дім без бар’єрів.
Про METRO Україна:
METRO Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія керує 21-м класичним центром оптової торгівлі METRO у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську та Житомирі, а також 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 20 років діяльності в Україні, METRO інвестувала в національну економіку понад 600 млн євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2022/2023 фінансовий рік (жовтень 2022 р. – вересень 2023 р.) склав 661 млн євро. METRO Україна входить до складу METRO.
Більше інформації: www.metro.ua
Реклама, згідно з пунктом 3 статті 9 Закону України № 270/96-ВР від 03.07.1996 і Законом України № 2849-IX від 31.03.2023.
