Продажі Honda Prologue зросли втричі протягом поточного року
Продажі Honda Prologue зросли втричі протягом поточного року

Продажі Honda Prologue зросли втричі протягом поточного року

За перші вісім місяців 2025 року Honda продала майже 32 тисячі електромобілів Prologue. Загалом Honda та Acura реалізували понад 992 тисячі автомобілів у США. Як і очікувалося, модель CR-V залишається найпопулярнішою у лінійці Honda, випереджаючи Civic.Продажі брендів Honda та Acura зросли на 4,4% у порівнянні з минулим роком, але найважливішою зміною є стрімке зростання популярності електромобілів. Продажі електрифікованих моделей Honda збільшилися більш ніж на 50% за першу половину року, зокрема завдяки успіху повністю електричного Prologue.Зовні може здатися, що Honda відстає в електрифікації, оскільки наразі в США пропонує лише одну повністю електричну модель — Prologue, яка, до того ж, розроблена на основі платформи Chevrolet Blazer EV та інших моделей GM. Проте компанія пропонує якісні гібридні версії для популярних моделей, таких як Civic, CR-V та Accord. Попит на гібриди продовжує зростати, що є вигідним для Honda.За вісім місяців 2025 року американське підрозділ Honda, включаючи бренди Honda та Acura, продало 992 904 автомобілі по всій території США. Із загальної кількості проданих автомобілів Honda 306 252 були електрифікованими, що на 53,4% більше, ніж у аналогічний період 2023 року.Популярність повністю електричного Prologue зросла ще більше. За перші вісім місяців 2024 року в США було продано 10 394 одиниці, тоді як за той самий період 2025 року цей показник зріс на 207,7% — до 31 982 одиниць. Серпень також виявився успішним для Prologue: було реалізовано 9 347 автомобілів, що на 73,1% більше, ніж у серпні 2024 року. Частково це зростання може бути пов’язане з наближенням дедлайну податкових пільг для електромобілів, який завершився 30 вересня. Загалом продажі Honda у серпні скоротилися на 4,9% — до 121 633 одиниць.Незважаючи на успіх електрифікованих моделей, традиційні бестселери Honda продовжують утримувати лідерські позиції. CR-V залишається найпопулярнішою моделлю бренду: за цей рік було продано 278 952 одиниці, що на 3,7% більше, ніж у минулому році. На другому місці — Civic із показником у 168 876 проданих автомобілів, що на 2,2% менше, ніж у 2024 році.Honda’s Prologue Has Tripled Its Sales This YearЗростання продажів електрифікованих моделей, особливо Prologue, свідчить про зміну уподобань споживачів і підкреслює важливість гібридних технологій для стійкості бренду. Хоча традиційні моделі, такі як CR-V і Civic, залишаються основою бізнесу Honda, успіх електричних та гібридних автомобілів може стати ключовим фактором майбутнього росту компанії на конкурентному ринку.

Джерело матеріала
loader
loader