/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F55cdcb73f3860d0146045527e02ebc0c.jpg)
Шанувальникам Porsche доведеться приймати новий компактний кросовер з переднім приводом
Porsche змінює свої плани щодо моделі Macan з двигуном внутрішнього згоряння. Спочатку виробник планував перевести її виключно на електричну тягу, однак попит на EV-версії виявився нижчим за очікуваний. Тому компанія вже працює над наступником бензинового Macan, який випускається з 2014 року і зазнав трьох рестайлінгів. Але ця новинка може зіткнутися з проблемою попиту через свій принципово новий привід.Це буде перший Porsche у історії бренду, який отримає передньопривідну платформу. Протягом 91 року всі автомобілі марки надсилали потужність виключно або переважно на задні колеса, що забезпечувало високу точність керування та продуктивність. Автомобілі з переднім приводом можуть бути хорошими, але з точки зору продуктивності вони поступаються задньопривідним, і жодні технології не можуть повністю подолати закони фізики.Згідно з повідомленням Autocar, наступник Macan під кодовою назвою M1 буде позашляховиком з повним приводом, орієнтованим на передні колеса. Porsche використовує архітектуру Volkswagen Group Premium Platform Combustion (PPC), яка лежить в основі третього покоління Audi Q5. На відміну від минулих спільних платформ, цього разу бренд не вноситиме суттєвих змін для забезпечення задньопривідної конфігурації. Замість цього буде використана система Audi Quattro Ultra з мінімальними адаптаціями.Рішення про розробку M1 було прийнято після того, як прибутки Porsche впали на 67% у першому півріччі 2025 року порівняно з аналогічним періодом минулого року. Низький попит на електричний Macan, який продав менше 26 000 одиниць, разом із повільними продажами в Китаї та тарифами в США, сприяли цій ситуації. Використання технологій Audi дозволить Porsche прискорити випуск нового Macan, запланований на 2028 рік.Porsche довів, що позашляховик може їздити як справжній Porsche, але чи зможе він повторити це з автомобілем, орієнтованим на передній привід? Це залишається під питанням. Успіх цієї моделі залежатиме від того, наскільки публіка готова прийняти відхід від класичних принципів бренду заради економічної доцільності.Перехід на передньопривідну платформу може відкрити нові ринки для Porsche, особливо серед покупців, які цінують практичність та ефективність витрат. Однак для прихильників марки, які звикли до унікальних характеристик керування, це може стати серйозним випробуванням лояльності. Зростаюча конкуренція в сегменті розкішних компактних позашляховиків також змушує бренди шукати компроміси між традиціями та інноваціями.
