Реклама і мистецтво: експерт пояснив, як митцю привернути увагу аудиторії
Реклама і мистецтво: експерт пояснив, як митцю привернути увагу аудиторії

Реклама і мистецтво: експерт пояснив, як митцю привернути увагу аудиторії

Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST.

«Безумовно, реклама – це мистецтво, і мистецтво у своїх найліпших показниках. Це стосується і кіномистецтва, і дизайну, і digital – усе це, безумовно, мистецтво, але з практичним іще результатом. Тим паче, жодне мистецтво не було б навіть нікому не знайоме, якби не реклама», – зазначає Максим Лазебник.

Отож, констатує гість програми, реклама використовує всі складові мистецтва і ще багато чого іншого, тому що реклама має практичні цілі, вона має виконати свою основну місію, яку можна коротко виразити у 4 буквах – AIDA: Аttention, Іnterest, Desire, Аction. Тобто, підкреслює він, реклама має привернути вашу увагу, викликати інтерес, бажання щось зробити і змусити вас це зробити.

Як зазначає експерт, коли людина йде у музей, на якусь виставу або іншу культурну подію, вона наповнюється емоціями і враженнями, а реклама працює так, що ви після цього маєте ще щось зробити, наприклад, купити щось, проголосувати за когось, записатись кудись тощо.

«Творчість первинна, це яскравий креатив. І професійність у цьому плані завжди перемагає, зокрема професійність в інформування, у приверненні уваги, у зацікавленості. І якщо професіонали з митців працюють із професіоналами з реклами, то вони зможуть привернути до своїх творів більше уваги», – підкреслює Максим Лазебник.

Також Politeka писала про те, що Вовкун розповів, як Львівська опера отримала «Оскар»: «Для нас самих це був шок».

Джерело матеріала
loader
loader