/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F4a27d387a0f0f9ebf0c98c9ca8b8356b.jpg)
Чи знижують антивіруси продуктивність в іграх: експерти дали точну відповідь
В ігровій спільноті вже давно склалася думка, що антивірусні програми знижують продуктивність в іграх. На папері таке можливо: сканування та оновлення дійсно використовують ресурси процесора, оперативної пам'яті та накопичувача.
Щоб перевірити це в умовах 2025 року, спеціалісти Digital Foundry протестували роботу вбудованого в Windows 11 антивірусу Windows Defender і стороннього BitDefender Antivirus Plus. Тести проводили на топовому ПК із відеокартою RTX 4090.
Результати показали, що різниці між двома антивірусами практично немає. У важких тайтлах на кшталт Flight Simulator Windows Defender іноді показував перевагу в 1-2 %, що відповідає буквально одному кадру на секунду. У динамічних шутерах на кшталт Counter-Strike, відмінність з антивірусом і "без" склала близько 6 fps, що при загальному рівні ~500 fps абсолютно непомітно.
Головний висновок – сучасні CPU легко справляються з працюючим на фоні антивірусом, а вибір програми варто робити скоріше за функціоналом. У BitDefender, наприклад, є "ігровий режим", що автоматично відключає непотрібні служби і повідомлення.
Продуктивність часто "з'їдають" інші фонові ресурси, а не антивірус, підсумували в Digital Foundry. Тому можна спокійно грати з ним і не переживати за продуктивність.

