/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F80%2F563486499d6329de9a2401f6fb7fe264.png)
“Піксель кемп”: твій шлях в кіномистецтво
Освітня платформа “Піксель кемп” за підримки УКФ вдруге набирає два кіно- курса “Дизайн у відео: основи для недизайнерів” та “Пейнт- артист: прийоми та стратегії ретуші у Nuke”. Безкоштовна навчальна програма, що спрямована на швидкий старт в кінопрофесії. Захоплюєшся Marvel, не пропускаєш жодної прем’єри на Netflix – чекаємо саме на тебе. Навчимо, розкриваємо секрети та допоможемо створити портфоліо і за результатами навчання радо запросимо в твій перший кінопроєкт.
AI у кіно: час для нових облич в кіно сьогодні
Алгоритми вже в кіно: вони омолоджують акторів і прибирають мікрофони з кадру. Але мистецтво й професійна якість і далі народжуються з людського досвіду.
Джеймс Кемерон каже, що штучний інтелект може скоротити витрати на спецефекти удвічі. Стівен Спілберґ попереджає: він ніколи не дозволить AI ухвалювати творчі рішення замість режисера. Крістофер Нолан називає нинішній момент для технологій «моментом Оппенгеймера» — часом, коли новий винахід може радикально змінити індустрію, але водночас вимагає моральної відповідальності.
Протистояння великих режисерів – наочне підтвердження: Сми прокинулись в світі AI, а де ж твоє місце в цьому світі?
Wētā FX застосувала машинне навчання, щоб зробити рухи мавп у Kingdom of the Planet of the Apes ще реалістичнішими, а в Furiosa за його допомогою органічно поєднала обличчя Ані Тейлор-Джой та юної акторки. У Disney створили FRAN — AI-систему для «омолодження» акторів. Netflix відкрито визнає, що користується AI у препродакшн й VFX, щоб «робити фільми на 10% кращими й дешевшими».
Але чи означає це, що ми отримуємо кращий результат? Критики застерігають: замість прориву ми можемо опинитися серед потопу уніфікованих картинок. «AI slop» — так називають масовий контент, створений нейромережами без смаку й унікальності. Це як фастфуд: швидко, дешево і для всіх, але без глибини. У той час як ми досі захоплюємося Караваджо, чия світлотінь формувала мову мистецтва ще при свічках, і Мартіном Скорсезе, який надихався його живописом для створення своїх фільмів. Важко уявити, що натхнення можна замінити алгоритмом.
І все ж AI може стати шансом. Те, що коштувало студії півмільйона доларів, вже можна зробити за 50 тисяч. Це відкриває двері тим, хто раніше навіть не міг мріяти про власний sci-fi фільм: незалежним авторам, малим студіям, новим голосам у кіно. У 70- ті з’явилась цифрова камера, і це відкрило дорогу для нового покоління кінематографістів, а кіновиробництво перестало бути монополією Голлівуду і інших великих міст. Сьогодні, разом з АІ ми на порозі нової ери, і саме на тебе чекає нове кіно. Поки всі розмірковують, чи залишиться їх професія в новому світі АІ, обери те, що буде затребувано завжди. Жоден алгоритм не здатний самостійно створити шедевр. С Художні ролі потребують смаку, унікального бачення й авторського погляду, а це неможливо запрограмувати.Технічні -процеси в кіно вимагають багаторівневого розуміння процесів і технологій, щоб досягати хай-енд результату. AI може допомогти прибрати пил із кадру чи згенерувати базову стилізацію, але він не знає, як побудувати якісний пайплайн і що відрізняє справді професійну роботу від «середньої».
Піксель кемп: твій шлях в кіномистецтво сьогодні
АІ – це інструмент, яким має керувати професіонал, тож запрошуємо тебе опанувати кінокурси “Дизайн у відео: основи для недизайнерів” та “Пейнт- артист: прийоми та стратегії ретуші у Nuke”.
AI стане твоїм інструментом та перепусткою в світ кіно. На курсі навчимо: композиції, кольору, фізики, основ композитингу, монтажу, живопису та режисури. якщо спеціаліст не розуміє, що саме треба виправити в кадрі, він не зможе правильно написати промпт, щоб ШІ виконує вказівку. А головне , машина не навчить смаку й не забезпечить професійного рівня — це завжди робота людини.
І саме тому так важливо навчатися, щоб завжди перемагати в конкуренції і з людьми і з машинами. У вересні українська освітня платформа Pixel Camp, за підтримки Українського культурного фонду, вдруге запускає нові відкриті курси — «Дизайн у відео: основи для недизайнерів» та «Пейнт-артист: прийоми та стратегії ретуші у Nuke». Техніка, розуміння візуальної мови, як побудовані студійний процеси – все детально покажемо та розберемо.Це ті перші кроки, що дозволять майбутнім українським кінематографістам не загубитися і перемагати в глобальній конкуренції, створювати роботи, які справді можна назвати мистецтвом та професійною якістю хай-енд рівня.
“Сьогодні всі шукають себе в новому світі ШІ, всі навчають як заробляти із допомогою ШІ, але навчатись краще у кращих, у тих хто сам вміє і може начити. Кінокурси “Дизайн у відео: основи для недизайнерів” та “Пейнт- артист: прийоми та стратегії ретуші у Nuke” – це найкраща освітня програма від професіоналів, що працюють в кіно. З кожним роком українське кіно повертає аудиторію та завойовує нову. Дві стрічки за минулий рік отримали найвищі світові кінонагороди. Такі навчальні програми – це твій шлях в нову професію і шанс створити нове кіно” – розповідає Тетяна Лазарєва, українська продюсерка про спільну з УКФ навчальну програму для почтаківців.
Долучитись до безкоштовної програми: pxl.camp/course/dyzayn-u-video
pxl.camp/course/peynt-artyst
Про “Піксель кемп”
Безкоштовні навчальна програма, створена практиками індустрії, за підтримки Українського культурного фонду, та орієнтована на здобуття реальних навичок, що відповідають міжнародним стандартам кіновиробництва.
Посилання у тексті:
pxl.camp/course/dyzayn-u-video
pxl.camp/course/peynt-artyst

