/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F4efb3d1eff93f0f5d1fecf8f39e6a769.jpg)
Цей крихітний прототип Toyota має обличчя Yaris та лише одне місце
Aygo X була останньою моделлю в європейському асортименті Toyota без гібридної опції. Це незабаром зміниться, оскільки оновлена версія компактного хетчбеку-кросовера майже готова до запуску. Виробник показав закулісний процес розробки, який виявився досить складним.Нещодавно опубліковане відео від Toyota Europe демонструє ранній прототип з незвичайними особливостями. Закамуфльована передня частина запозичила фари, решітку радіатора та бампер безпосередньо у субкомпактного хетчбека Yaris. Решта кузова залишилася від Aygo X, з пластиковими накладками на арках та великими колесами для кросоверного вигляду.У салоні прототип був зведений до одного сидіння, а його панель приладів також була взята з Yaris. Чому? Тому що Toyota тестувала першу самозарядну гібридну силову установку, яку коли-небудь встановлювали на автомобіль A-сегменту. Усі конкуренти в цій категорії досі працюють на бензині, мають мікрогібридну або повністю електричну систему.Для серійного виробництва оновлений Aygo X замінює попередній 1,0-літровий двигун на нову гібридну систему потужністю 114 к.с. (85 кВт / 116 к.с.). Система поєднує атмосферний 1,5-літровий двигун з одним електродвигуном і акумуляторним блоком, таку саму апаратуру, як у Yaris і Yaris Cross. Однак її встановлення в менший Aygo вимагало серйозних змін як у дизайні, так і в платформі TNGA-B.Передню частину довелося повністю переробити, додавши додаткові 76 мм (3 дюйми) до переднього звису та збільшивши загальну довжину до 3776 мм (148,7 дюйма). Хоча кінцевий продукт має нову передню частину з агресивно стилізованими фарами та масивним воздухозабірником у бампері, інженери спочатку не мали доступу до цих елементів. Саме тому вони запозичили передню частину Yaris, а щільне компонування вимагало використання його панелі приладів.Розміщення акумулятора стало ще одним головним болем. Спочатку інженери змушені були зняти пасажирські сидіння, щоб звільнити місце. Зрештою, їм вдалося розмістити акумуляторні модулі під задніми сидіннями та перемістити допоміжний акумулятор під вантажну платформу, зберігши багажник об’ємом 231 літр (8,2 куб. фута) недоторканим.За словами менеджера з досліджень і розробок та продукту для Aygo X Сезара Ромеро, деякі клієнти вже запитували гібрид з моменту запуску моделі в 2022 році. Відповідність майбутнім нормам Євро-7 остаточно вирішила справу.Єдиним недостатнім елементом головоломки залишається ціна гібридної Aygo X, яка поки що залишається в таємниці. Тим не менш, для орієнтиру, модель, що знімається з виробництва, коштує від 16 845–21 195 фунтів стерлінгів у Великій Британії та від 18 090–25 790 євро в Німеччині.Це піднімає питання про те, наскільки більше покупцям доведеться витратити на оновлений гібрид, особливо в новій комплектації GR Sport. Достовірно відомо, що базова Aygo X повинна залишатися дешевшою за більший Yaris Hybrid, який коштує від 22 900 фунтів стерлінгів у Великій Британії та 25 500 євро в Німеччині.За словами Ромеро, Aygo X — єдиний член лінійки Toyota, який розробляється, виробляється та продається виключно в Європі. На відміну від інших виробників, включаючи Peugeot, Citroen, Renault, VW, Skoda та Seat, які припинили випуск своїх автомобілів з ДВЗ у A-сегменті, Toyota наполягає на тому, що вона залишається на ринку.Це означає, що Aygo X стикається з меншим колом конкурентів, включаючи Hyundai i10, Kia Picanto та Suzuki Ignis, а також мікрогібридні варіанти, такі як Fiat 500 та Pandina. Вона також конкуруватиме з новою хвилею міських електромобілів, таких як Leapmotor T03, Dacia Spring та майбутні моделі, такі як Renault Twingo та VW ID. Every1.Ці зміни підкреслюють зростаючу важливість екологічних рішень у міському транспорті, де гібридні технології можуть запропонувати баланс між ефективністю та доступністю. Зважаючи на строгіші норми викидів, подібні ініціативи можуть стати ключовими для виживання малолітражних автомобілів у європейських містах, де простір та екологічність мають першорядне значення.

