/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2F487460d4771eecc57a2e685de3e59a59.jpg)
Як змінилася структура використання ChatGPT цього року
OpenAI представила перше масштабне дослідження про використання ChatGPT, яке показало, що за рік співвідношення жінок і чоловіків серед користувачів зрівнялося, а чат-бот почали активніше застосовувати у побуті.Аналітика проводилася OpenAI спільно з економістом Гарвардського університету Девідом Демінгом, які розглянули понад 1,5 млн діалогів. За їхніми даними, щомісяця ChatGPT використовують близько 700 млн людей, повідомляє CNBC."Станом на червень 2025 року кількість не пов'язаних з роботою повідомлень зросла до 73% у порівнянні з 53% роком раніше", - йдеться у дослідженні.Дослідники наголосили, що частка користувачів із жіночими іменами у липні 2025 року сягнула 52%, тоді як у січні 2024 року вона становила лише 37%.Окремо зазначається, що ChatGPT активно поширюється у країнах із нижчим рівнем доходів. У травні 2025 року темпи впровадження сервісу там перевищували показники у найбагатших країнах більш ніж у чотири рази."Близько 75% усіх розмов припадають на три категорії: практичне керівництво, пошук інформації та письмо", - констатували автори дослідження.При цьому для особистого користування чат-бот найчастіше використовують для порад і навчання, а для роботи - для письма, що становить близько 40% запитів. Йдеться передусім про редагування, аналіз чи переклад текстів."Близько половини повідомлень у липні 2025 року відносилися до категорії 'Запитування', тобто користувачі шукали інформацію чи поради. Натомість у робочому контексті домінувала категорія 'Виконання', коли чат-бот залучали для виконання завдань", - уточнили дослідники.В OpenAI підкреслили, що повідомлення користувачів не переглядалися людьми. Для аналізу застосовувалися автоматизовані інструменти, які класифікували моделі використання без доступу до змісту діалогів.

