Національна асоціація медіа оприлюднила програму конференції NAM Summit 2025
Національна асоціація медіа оприлюднила програму конференції New Age Media Summit (NAM Summit), яка відбудеться 25-26 вересня у Mercure Kyiv Congress Hotel (Київ, вул. Вадима Гетьмана, 6).
Цьогоріч конференція присвячена інноваціям у медіасфері, зокрема, трекам аудіо, відео та стратегічного розвитку медіа в епоху штучного інтелекту, швидких змін і цифрового перевантаження.
Програма заходу предбачає панельні дискусії, воркшопи, презентації та практичні кейси.
У програмі 25 вересня, зокрема:
- ключова панельна дискусія «Лідери медіа про виклики і можливості 2025»
- презентація «Тімократія: як командоцентричний підхід змінює креативні індустрії» від співзасновника і стратега Brain Tank Євгенія Миронюка
- воркшоп «Гранти для медіа. Чи реально залучати кошти? Медіадонори про їх можливості»
- панельна дискусія «Як ефективно використовувати всі можливості ШІ в аудіороликах, що є міфом та реальністю в роботі з ШІ» (учасники: Володимир Педорич, комерційний директор «Тавр Медіа», Володимир Шинкаренко, Head of Brand & Innovation, OMD Optimum Media Ukraine, Павленко Дмитро, менеджер з реклами направлення маркетингу і реклами ТОВ «Епіцентр К»)
- презентація «Digital TV як нове медіа: еволюція великого екрана» від СЕО Vidzone Євгена Левченка
- презентація «Залучення штучного інтелекту до роботи радіо в умовах кризи» від виконавчої директорки Громадського радіо Руслани Брянської
- воркшоп «Алгоритм знає краще? Як допомогти YouTube знайти ваш контент у 2026 році» від співвласниці агенції SEOforMedia Ольги Одарченко
- панельна дискусія «Медіа і євроінтеграція: виклики та можливості взаємного впливу»
- презентації трьох кейсів від «Тавр Медіа»
- практичний кейс про дослідження гіперлокальних медіа «Дослідження аудиторії слухачів гіперлокальних радіостанцій» (спікери: Балан Людмила, СЕО Dive and Discovery RESEARCH, запрошені представники проєкту: Цегельник Людмила, головна редакторка ТОВ «ТІМ ФМ», та Наталя Попович, директорка ПП «Городоцький районний телерадіопресцентр»)
- панельна дискусія «ОТТ — це все ж digital чи ТБ?» (учасники: представник Vidzone, представники топ агенцій-холдингів, представник Інституту Медіа Аудиту Ілля Скікевич)
- практичний кейс від диджитал-директорки Національної асоціації медіа Наталі Беднарської
- панельна дискусія «Інновації в медіа»
- воркшоп «Аудіокреатив. Який він має бути саме сьогодні і саме для вашого бренду. Інсайди дослідження радіокреатив» від комерційного директора «Тавр Медіа» Володимира Педорича
Серед заходів 26 вересня:
- презентація «Запуск власних кріейторів і колаборація із зовнішніми як спосіб "олюднення" медійного бренду» від СЕО «#ШоТам» Сергія Колеснікова;
- воркшоп від «Тавр Медіа»;
- панельна дискусія «Медіарегулювання»;
- презентація «Як вижити і рости в епоху контентного перенасичення?» від Тетяни Лебедєвої, СЕО smm.dealers;
- презентація «Від одного сайту — до багатьох ЦА: Nexinsight про кейси ukr.net та 24tv» від Світлани Могилевської, СЕО та Founder Nexinsight;
- презентація «Регіональні медіа 2.0: креативність, формати та нові можливості для брендів» від представниці Національна асоціація медіа Оксани Панасівської;
- воркшоп від Представництва ЄС «Шлях України до ЄС: розуміння сучасного контенту, виклики та роль медіа»;
- презентація кейсу «Radio is the new black: back to brilliant basics» (спікерки: Наталія Романенко, OMD Optimum Media, та Слюсарчук Оксана, Philips Ukraine);
- презентація «Редакція 2026: Інструменти АІ у міжнародних медіа» від представниці Національної асоціації медіа Ірини Шуст;
- панельна дискусія «Свобода слова»;
- презентація «Відеоформати у медіа: тренди, виклики та перспективи в епоху інтерактивних платформ та ШІ» від керівника редакції вебпорталів UATV English та The Gaze Владислава Фарапонова;
- презентація «Громадська діяльність і прибуток: як медіа заробляти на платних послугах і не втратити неприбутковість» від медіаюристки ГО «0Платформа прав людини» Соломії Яременко.
Детальніше ознайомитися з розкладом та програмою першого і другого дня конференції можна на сайті заходу.
Зареєструватися та придбати квиток також можна за посиланням. У квиток входять усі панельні дискусії та виступи спікерів в головній залі, відвідування всіх практичних сесій, майстер-класів та презентацій, доступ до чатботу в телеграмі, професійний нетворкінг та неформальне спілкування, кава-брейки.
Серед цілей конференції — створити платформу для професійного обміну досвідом та знаннями між медіафахівцями, популяризувати інноваційні технології у створенні контенту, підтримати незалежні медіа та сприяти їхній стійкості та надати можливість українським медіаініціативам вийти на міжнародний рівень.
«Детектор медіа» є медіапартнером NAM Summit.
Минулого року у вересні Національна асоціація медіа вперше провела медіаконференцію NAM Summit. Серед тем, які обговорювалися на заході, — виклики медіаіндустрії у 2024 році, роль медіа у підтримці національного супротиву, монетизація, нове медійне законодавство ЄС, диджитал-реклама, залучення кадрів, вимірювання споживання медіа в Україні, «новинні пустелі в Україні», подкасти, цікаві кейси в YouTube, реклама в TikTok, монетизація Telegram, вплив ШІ на інформаційний ландшафт, традиційні медіа в диджитал-середовищі, наскільки успішно українські медіа стають мультиплатформенними, відновлення українських медіа та інші.
- Читайте також: Рекламні бюджети йдуть від медіа на платформи, — спікери NAMSummit
Фото: НАМ
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

