/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F250%2Fa68cbfe353f4a4f1b48fc83eff738cf1.jpg)
Renault випустила комерційний фургон на базі кросовера 4 E-Tech
Модель отримала варіанти Societe Reversible та Societe Van для професійного використання.
Електричний Renault 4 E-Tech поповнився двома новими модифікаціями для французького ринку – Societe Reversible та Societe Van. Вони орієнтовані на професіоналів, яким потрібна практичність легкого комерційного авто, але без втрати зручності стандартної пасажирської моделі.
Зовні новинки не відрізняються від звичайної версії, оскільки зберегли скляні задні вікна замість глухих панелей. Це дозволило знизити витрати, хоча раніше Renault натякав на можливість створення варіанта з більш “вантажним” дизайном у стилі класичної Renault 4 Fourgonnette.
У салоні задні сидіння замінені на спеціальний лоток із протиковзним покриттям, кріпленнями для вантажу та перегородкою. Об’єм багажного відділення становить 1045 літрів, додатково є 55-літрова ніша під підлогою. Довжина завантаження сягає 1,20 м, а вантажопідйомність – до 345 кг.
Переобладнання виконується на заводі Ampere Manufacture у Мобьожі компанією Qstomize. Версія Societe Reversible класифікується як пасажирський автомобіль (M1), а Societe Van – як комерційний транспорт (N1), що дає податкові переваги, але передбачає обмеження швидкості.
Технічно обидві моделі не відрізняються від базового R4 E-Tech: один електромотор на 148 к.с. і батарея ємністю 52 кВт·год забезпечують запас ходу до 409 км за WLTP. Заряджання від 15 до 80 % займає трохи більше трьох годин на AC-станції потужністю 11 кВт або близько 30 хвилин на 100-кіловатному швидкому заряднику.
У Франції ціни на R4 E-Tech Societe стартують від €29300 за версію Evolution та від €30900 за Techno. Серед опцій – кольори кузова, рейлінги, всепогодні шини, електропривід багажника, додаткові системи безпеки й аудіосистема Harman Kardon.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що дебютувало шосте покоління Renault Clio.

