/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9bd551528b1e90a060b10f80ad2601e0.png)
Водії, перестаньте панікувати на кільцях: патрульний розкрив, коли справді вмикати поворотник
Багато українських водіїв досі губляться на кругових перехрестях. Хтось вмикає сигнал одразу при заїзді, хтось гальмує, не розуміючи, який "поворотник" потрібен.
Через цю плутанину часто виникають аварії та конфлікти на дорозі.
Інспектор патрульної поліції пояснив журналісту "Твоя МАШИНА":
"При в’їзді на кільце сигнал не потрібен. Лівий поворот може збити з пантелику. Водії подумають, що ви плануєте їхати вбік, а не заїжджати на коло. Правий же може сприйматися як перебудова. Єдине, коли обов’язково треба сигналити – це під час з’їзду або перестроювання між смугами".
Простіше кажучи: заїхав – рухайся без сигналу. Плануєш з’їзд – моргни правим. І лише правим.
Ще один важливий момент – смуги. Якщо збираєшся залишити кільце на першому чи другому з’їзді – будь у правій смузі. Якщо плануєш їхати далі – починай з лівої і перед з’їздом перебудовуйся вправо.
Експерт з безпеки руху Олександр К. зі Львова додає:
"Більшість проблем на кільцях виникає не через відсутність сигналів, а через хаос у виборі смуги. Люди не дивляться в дзеркала і ріжуть траєкторію. Це і є причина більшості зіткнень".
Патрульні нагадують: зайва нервозність лише шкодить. Вмикати поворотник без потреби – значить плутати інших водіїв. Чітке дотримання логіки руху робить кільце зрозумілим і безпечним.
За статистикою поліції, до третини порушень ПДР на кругових перехрестях пов’язані з неправильним сигналом або зайнятою смугою. Тож ключове завдання водія – обрати правильний ряд і вчасно увімкнути правий "поворотник". Тоді коло перестане бути джунглями хаосу і стане звичайною частиною дороги.
Раніше ми повідомляли про алкотест за 51 тисячу: коли водій ризикує грошима та правами, навіть не випивши ні грама.

