/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F1c1b8e9ebcc90e0c2af3249424766d85.jpg)
Meta випустила окуляри із вбудованим екраном: ціна і дата старту продажів
Meta представила свої перші окуляри з вбудованим екраном, які вже готові для споживачів. Презентація відбулася під час щорічної конференції Meta Connect у Менло-Парку (Каліфорнія), де генеральний директор компанії Марк Цукерберг також показав новий браслет-контролер.
Як повідомляє Reuters, під час демонстрації новинок на сцені Цукерберг отримав оплески, хоча деякі функції пристрою не спрацювали належним чином.
Нові окуляри Ray-Ban Display мають невеликий цифровий дисплей у правій лінзі, який може показувати сповіщення та виконувати базові завдання. У комплект входить браслет, що розпізнає жести рук та дозволяє відповідати на дзвінки чи повідомлення. У продажу вони з’являться з 30 вересня за ціною від $799 (34 тис. грн).
За словами Цукерберга, окуляри стануть ключовим інструментом для реалізації концепції "суперінтелекту".
"Це ідеальний форм-фактор, адже ви залишаєтеся присутніми в реальному світі, водночас отримуючи можливості штучного інтелекту для комунікації, пам’яті та мислення", – наголосив керівник Meta.
Окрім того, компанія презентувала спортивну модель Oakley Vanguard вартістю $499 (21 тис грн). Вона синхронізується з Garmin та Strava, показує дані тренувань у режимі реального часу та має дев’ять годин автономної роботи. Продажі стартують 21 жовтня.
Також було оновлено попередню серію Ray-Ban без дисплея. Тепер вони мають удвічі довший час роботи від батареї та вдосконалену камеру, вартість — $379 (16 тис грн).
Аналітики поки не прогнозують високих продажів Ray-Ban Display, але розглядають їх як проміжний етап перед виходом у 2027 році моделі Meta Orion, яку торік Цукерберг назвав "машиною часу у майбутнє".
Майк Прукс, аналітик Forrester, порівняв новинку з появою Apple Watch, відзначивши, що компактні окуляри можуть стати зручнішою альтернативою смартфонам. Водночас він наголосив, що Meta доведеться переконати користувачів у доцільності витрат.
Попри технічні збої під час презентації, Цукерберг запевнив, що окуляри мають "відмінне співвідношення ціни та можливостей". Однак експерти додають: програмне забезпечення ще потребує доопрацювання, перш ніж пристрій стане масовим.
Згідно з прогнозами IDC, світові постачання гарнітур доповненої та віртуальної реальності у 2025 році зростуть на 39% і досягнуть 14,3 млн одиниць, значну частину з яких забезпечить саме Meta завдяки лінійці Ray-Ban.
Як повідомляв Фокус, незабаром смартфони стануть непотрібними через нову VR-технологію, яка проектує 3D-голограми прямо в очі.
Фокус також писав, що компанія Meta розробляє новий супершолом з доповненою реальністю для армії.

