/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F59fd2156bf5c8c5e4154eb4866668e3d.png)
Українці не отримують уже призначені субсидії: чому допомога "зависає"
Українці скаржаться, що після отримання повідомлення про призначення субсидії або пільги кошти не надходять на рахунок або ж у платіжках відсутні знижки
У Міністерстві соціальної політики пояснили, що такі труднощі найчастіше пов’язані з технічними збоями та неактуальними даними.
Якщо мова про пільги на комуналку, то вони найчастіше зараховуються в безготівковій формі, тобто напряму перераховується постачальникам комунальних послуг. Якщо компанія не оновила інформацію вчасно, у платіжці знижка може не відображатися.
Ще одна поширена ситуація – неправильні або застарілі банківські реквізити. Якщо отримувач змінив банк, закрив рахунок чи не оновив дані, кошти можуть "зависнути" або повернутися назад.
Додаткові затримки трапляються через технічні оновлення системи "Єдина інформаційна база субсидій", особливо після масових перерахунків на початку опалювального сезону.
Коли субсидія залишається неактивною
У частини громадян допомога формально призначена, але не активується. Це зазвичай відбувається, якщо відсутнє підтвердження особи. Зокрема, йдеться про людей, які перебувають за кордоном чи на тимчасово окупованих територіях. Для них передбачено проходження ідентифікації через застосунок "Дія" або після особистого звернення.
У Мінсоцполітики заспокоюють, що більшість проблем із нарахуванням можна усунути після оновлення персональних даних чи завершення технічних процедур. Тому у випадку збоїв радять перевірити свої реквізити та уточнити інформацію в органах соціального захисту.

