Le defile Renault the carwalk: вишуканий шоурум на Єлисейських полях
Відкриття Le dеfilе Renault the carwalk є наступним кроком в оновленні бренду, що відображає його амбіції «переписати міську та культурну історію Renault на Єлисейських полях». На відміну від своїх конкурентів, Renault вирішив залишитися на найкрасивішому проспекті світу, відкривши центр, присвячений мобільності та поп-культурі. Цей рішучий вибір підкреслює амбіції Renault позиціонувати себе в центрі країни, відкритої світу, та реагувати на кардинальні зміни, які сьогодні переживає автомобільна промисловість.
Новий флагманський магазин демонструє, як Renault бачить майбутнє автомобілебудування: це захоплюючий досвід, відлуння минулого і бачення майбутнього, місце для обміну, яке також надихає на диво. Цей оновлений флагманський магазин прагне продемонструвати інновації та дизайн в культовому, але дружньому просторі. Будівля є історичною пам’яткою, оскільки саме тут у 1910 році Луї Рено став першим виробником автомобілів, який відкрив виставковий зал на Єлисейських полях.
Своєю сміливою архітектурою цей майданчик відображає сучасну перевагу бренду над часом. Renault завжди був присутній за адресою: 53 avenue des Champs-Elysees, розробляючи концепції, які живуть у колективній пам’яті: Renault Pub 1960-х років і Atelier Renault на початку 2000-х. Ці знамениті майданчики сприяли тому, що Єлисейські поля стали найкрасивішою алеєю у світі.
Після трьох років робіт ця знакова вітрина переживає відродження з новою ідентичністю як центр, присвячений автомобільній поп-культурі.
«Le defile Renault the carwalk втілює трансформацію Renault. Розташований у самому центрі найкрасивішого проспекту світу, він спроектований як гібридний та інноваційний, відкритий для всіх. Це місце, де оживає всесвіт бренду: його повністю оновлений асортимент продукції за останні чотири роки, а також багата автомобільна спадщина. Він також відображає наше прагнення повернути Renault в серця людей, пропонуючи фізичні, «людські» та емоційні враження, що відповідають нашим автомобілям, створеним для життя. Задуманий як виставковий зал і справжній житловий простір – з рестораном, бутиком та культурною і подієвою програмою – Le defile Renault the carwalk ставить відкриття і задоволення в центр подорожі клієнта. » – Фабріс Камболів, генеральний директор бренду Renault та директор з розвитку Групи Renault
Сучасний, багатогранний хаб, що втілює в життя автомобільну поп-культуру
Le defile Renault the carwalk – це набагато більше, ніж просто виставковий зал. Це сучасний майданчик площею понад 2260 м² у центрі Єлисейських полів, спроектований як лабораторія для розробки мобільних рішень майбутнього. Плавні лінії дизайну створюють дружню атмосферу, заохочуючи відвідувачів прогулятися і ознайомитися з різними зонами: відкритою центральною зоною, магазином The Originals, терасою-кафе і спіральною рампою, на якій представлені поточні моделі автомобілів, а також культові моделі та концепт-кари.
Спіральний пандус, названий «carwalk» (від англ. «catwalk» — подіум у світі високої моди), розташований у центрі будівлі, створюючи надихаючий ефект. Нагадуючи нескінченну звивисту дорогу довжиною 170 м, вона також є алегорією шосе, що символізує ігровий майданчик і діапазон вираження бренду Renault. З нахилом менше 4% рампа доступна для всіх, включаючи людей з інвалідністю, ставлячи відвідувача в центр уваги.
Особлива увага була приділена дизайну логотипу Renault. Підвішені на верхньому поверсі з видом на Єлисейські поля, два величезні сталеві діаманти повільно рухаються в просторі, зближуючись кожну годину. За допомогою цього ефектного дисплея бренд прагне оживити свою візуальну ідентичність, граючи з формою свого логотипу аж до архітектурних деталей. Цей підхід також відображається в обшивці стін, яка має геометричні ромбоподібні форми, що символічно і візуально привабливо поєднується з логотипом.
«Наша мета — викликати справжні, спільні емоції. Renault завжди був брендом, що відображає стиль життя і займає особливе місце в нашій колективній пам’яті. З Le defile Renault the carwalk ми створили справжнє об’єднуюче враження, вірне нашій історії та орієнтоване на майбутнє» – Арно Беллоні, глобальний директор з маркетингу Renault
Виняткова архітектура від Франкліна Аззі
Обраний з чотирьох архітектурних бюро міжнародного рівня, Франклін Аззі розробив амбітну концепцію, що відображає ДНК Renault.
Відстоюючи ідею «глобальної архітектури», Франклін Аззі має досвід у реалізації масштабних проектів, що охоплюють весь спектр аспектів, від архітектури до дизайну інтер’єру. Для цього проекту він застосував унікальний підхід: мінімалістичний зовнішній вигляд – чіткі лінії з великим скляним фасадом площею 185 м² без візуальних бар’єрів – та радикальний інтер’єр, організований навколо автодоріжки або спіральної рампи. Сильне архітектурне рішення, що надає цьому місцю його ідентичності.
З самого початку Франклін Аззі хотів створити трасу в центрі le défilé renault ® the carwalk, використовуючи унікальний просторовий потенціал місця. Продемонструвавши високі, плавні об’єми, Аззі створив чистий, спрощений інтер’єр, підкресливши вражаючі деталі архітектури. Черпаючи натхнення в музеях і художніх центрах, він вирішив створити будівлю з унікальним архітектурним стилем. Він також знайшов інші джерела натхнення в проектах архітекторів, які залишили свій слід в історії автомобілебудування.
Від каркаса, що підтримує рампу, зі складними гіпсовими ліпнинами, до дубової обшивки та натяжних елементів, що підвішують рампу до склепіння, кожен компонент є частиною цього унікального місця, сприяючи світлу, руху та сенсорному досвіду. У Le defile Renault the carwalk Франклін Аззі створив архітектурний шедевр, який є одночасно елегантним і витонченим. Відвідувачі не відчувають себе відразу переповненими.
«Я хотів, щоб будинок № 53 на Єлисейських полях був раціональним і прагматичним з точки зору архітектури, а також дарував емоції та занурення в атмосферу. Незабутня подорож для клієнтів, місце призначення, культова адреса». – Франклін Аззі, архітектурне бюро Franklin Azzi.
Індивідуальна вітрина, доступна для всіх
Високоякісні, елегантні та екологічні матеріали
Французька вишуканість є центральним елементом концепції автопрогулянки. Якість, що відображається в архітектурі, обробці та матеріалах. Тиха елегантність матеріалів (світлий дуб, кварцовий бетон, гіпс, відлитий безпосередньо на рампі, металеві конструкції з сірої сталі тощо) створюють вишукану, високотехнологічну обробку. Підвісна рампа, покрита гіпсом, є дивом майстерності, виготовленим вручну командою штукатурів, а дерев’яне облицювання стін нагадує відомий логотип Renault у вигляді ромба.
Використовуючи екологічний підхід, освітлення є мінімальним, тонко підкреслюючи, але не перекриваючи внутрішню архітектуру. Таким чином Renault підтверджує свій статус останнього виробника автомобілів на Єлисейських полях, використовуючи явно виражені архітектурні рішення, які ніколи не є безпідставними. Хоча підвісна рампа відразу привертає увагу, використання дерева також є ключовою особливістю. Використання дерева додає приємного відчуття тепла, покращує акустичний комфорт і сприяє балансу між мінімалістичною естетикою та дружньою атмосферою.

