Мільярди покупок, власні електростанції: чого ви не знали про EVA за 23 роки
Мільярди покупок, власні електростанції: чого ви не знали про EVA за 23 роки

Мільярди покупок, власні електростанції: чого ви не знали про EVA за 23 роки

У вересні EVA святкує 23-річчя та розкриває цікаві факти зі своєї біографії.З першого магазину у Дніпрі (2002) EVA зросла до найбільшого б'юті-ритейлера України, створила десятки власних брендів та має мільйони лояльних клієнтів. Налічує 1141 магазин у 351 населеному пункті.Штат компанії - близько 14 000 співробітників. З них 2000 працюють у EVA понад 7 років, а 38 - більше 20 років. Понад 90% супервайзерів і 70% керуючих магазинами - це люди, які зростали всередині компанії.Клієнти зробили в EVA близько 1,5 млрд покупок. А на EVA.UA, що працює з 1 листопада 2017 року, - понад 18 млн покупок. ТОП-3 категорій за продажами в мережі - догляд за волоссям, декоративна косметика, догляд за обличчям та тілом. На EVA.UA лідирують парфумерія, догляд за обличчям та тілом, а також товари по догляду за дітьми - онлайн-замовлення зручні для заклопотаних батьків.Вже близько 82% чеків компанія видає в електронному вигляді. Це зручно для покупців та зменшує вплив на середовище.Близько 28% покупок проводяться через каси самообслуговування. Перші з'явились у січні 2022 року. Наразі їх - 338. Цьогоріч компанія почала впровадження гібридних кас. Зараз має 21. У пікові години така каса працює з касиром, а в решту часу - в режимі самообслуговування.Машини логістики EVA проїхали понад 15 млн км. Роботу компанії підтримують логістичні центри у Дніпрі, Броварах, Львові, Одесі та Харкові. Їх сумарна корисна площа - понад 120 000 кв. м. Цього року компанія придбала ще один РЦ у Броварах, щоб згодом перевести туди склад роздробу, а потужності діючого РЦ спрямувати на обслуговування EVA.UA.З 2024 року інтернет-магазин EVA.UA запрацював за моделлю маркетплейсу. Він вже пропонує понад 400 000 товарів та отримує близько 20 000 замовлень на день. На кінець року планується розширення асортименту до 500 000 товарних одиниць.Понад 35% замовлень з EVA.UA роблять через мобільний застосунок, представлений 9 жовтня 2019 року. У вересні 2023 він отримав функціонал інтернет-магазину. Відтоді через нього здійснено понад 3,5 млн замовлень. Наразі він має понад 5,6 млн встановлень та більше 800 000 активних користувачів на місяць.Портфель EVA налічує 66 власних торгових марок. Наразі кожна друга продана одиниця декоративної косметики - це ВТМ. У першому півріччі 2025 року частка ВТМ у товарообігу мережі в натуральному вимірі сягнула майже 38%. 22 липня 2025 року продано мільярдний товар ВТМ.Учасники програми лояльності EVA МОЗАЇКА отримали понад 3,3 млрд грн у вигляді бонусів від часу запуску у 2013 році. Сьогодні програма налічує понад 8 млн активних користувачів.EVA реалізувала 33 масштабні соціальні та благодійні проєкти. Зних 27 - від початку повномасштабного вторгнення. Разом із клієнтами на добрі справи спрямовано більше 120 млн грн (117 млн грн - від початку повномасштабного вторгнення).Контакт-центр EVA має назву "Команда турботи". Перший дзвінок він прийняв 5 квітня 2017 року. Сьогодні команда опрацьовує близько 2 000 звернень на день. Вона разом із напрямом проєктного управління та напрямом з дослідження й оцінки клієнтського досвіду входить до управління клієнтським досвідом і надання зворотного зв'язку, що формує унікальну культуру турботи про клієнтів.З 2010 року EVA присутня в соцмережах. Створила комунікаційну екосистему з понад 3 млн підписників. Сторінки компанії є у Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Telegram, Viber. Щомісячне охоплення контенту сягає понад 16 млн користувачів. Також компанія розвиває власне бренд-медіа EVA BLOG.В 2025 році EVA запустила 3 мережеві сонячні електростанції. Перша з'явилась на даху розподільчого центру у Львові, налічує 1239 панелей та має потужність 718 кВт. На складі в Дніпрі встановлено 791 панель потужністю 459 кВт, а найбільша наразі запущена на РЦ в Броварах - 1940 панелей, що здатні видавати потужність 1125 кВт.
Джерело матеріала
loader