Нова пікап-модель від MG виглядає знайомо, але приховує кілька несподіваних переваг
Нова пікап-модель від MG виглядає знайомо, але приховує кілька несподіваних переваг

Нова пікап-модель від MG виглядає знайомо, але приховує кілька несподіваних переваг

Британсько-китайський бренд MG представив свій перший пікап для австралійського ринку – MGU9. Модель розроблена на основі китайського Maxus/LDV Terron 9, але отримала низку унікальних особливостей для конкуренції в сегменті середньорозмірних пікапів.Зовнішньо MGU9 успадкував більшість кузовних панелей від свого китайського побратима, проте отримав перероблену решітку радіатора з більшою кількістю хрому та логотипом MG. Передній бампер також був оновлений. Однією з найцікавіших особливостей стала електропривідна задня дверь з інтегрованим складним ступенем для зручного доступу до вантажного відсіку, яка також може використовуватися як лавка з підставками для напоїв.Система MG Smart Hatch розширює вантажний простір за рахунок складного середнього борту та опускного заднього скла. Ця опція доступна лише для топової комплектації Explore Pro. У салоні особливу увагу привертає селектор передач, натхненний авіадизайном, який є унікальним для MG. Салон також включає цифрову панель приладів з двома 12,3-дюймовими дисплеями.Попри спільну платформу з LDV Terron 9, австралійський підрозділ MG стверджує, що пікап був “спеціально розроблений і протестований для місцевих умов”. Ключовою відмінністю стала багатоважільна незалежна задня підвіска, яка обіцяє кращу керованість і комфорт порівняно з традиційною ресорною підвіскою.Під капотом MGU9 знаходиться 2,5-літровий турбодизельний двигун від SAIC потужністю 215 к.с. та крутним моментом 520 Нм. Двигун працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач ZF та повним приводом BorgWarner з роздавальною коробкою та електронно блокувальними диференціалами на обох осях.MGU9 має довжину 5 500 мм, ширину 2 265 мм та висоту 1 874 мм з колісною базою 3 300 мм. Пікап може перевозити вантаж вагою 770-870 кг та буксирувати причепи вагою до 3 500 кг.Передзамовлення на MGU9 вже доступні в Австралії, з поставками у другій половині 2025 року. Базова комплектація Explore стартує від 52 990 австралійських доларів, а топова Explore Pro – від 60 990 австралійських доларів. Модель входить у висококонкурентний сегмент, де домінують Ford Ranger та Toyota Hilux.Цікавим аспектом є те, що платформа Maxus/LDV Terron 9 знайде застосування і в інших регіонах – майбутній VW Amarok Hybrid для ринків Південної Америки також буде використовувати аналогічну основу, але з гібридною силовою установкою.Поява MGU9 на австралійському ринку знаменує важливий крок для бренду в розширенні своєї присутності у світі комерційних транспортних засобів. Використання прогресивних технологій, таких як інноваційна задня дверь та комфортна підвіска, демонструє прагнення MG конкурувати не лише за ціною, але й за технологічними рішеннями. Успіх цієї моделі може визначити подальшу стратегію бренду на інших ринках, де попит на середньорозмірні пікапи продовжує зростати.

Джерело матеріала
loader
loader