/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F73e5d5523113ff4a3c186408e681a596.jpg)
Volkswagen підвищив ціни на майже всі моделі 2026 року на величину до 6,5%
Покупці, які розглядають можливість придбання нового Volkswagen у Сполучених Штатах, повинні бути готові до підвищення цін, оскільки німецький бренд підвищив ціни на більшу частину свого моделього ряду. Ціни на кілька моделей 2026 року зросли до 6,5 відсотків, і цей крок, схоже, призначений для того, щоб поглинути частину впливу тарифів президента Дональда Трампа, навіть якщо компанія безпосередньо про це не заявляє.Цінові зміни торкнулися моделей 2026 року, таких як Jetta, Taos, Golf GTI, Golf R, Atlas та Atlas Cross Sport, зі зростанням цін від 2,9 до 6,5 відсотків. Найбільший стрибок відбувся у Golf GTI, базова ціна якого тепер складає 35 865 доларів. Ця цифра означає збільшення на 2 195 доларів у порівнянні з минулим роком, або на 6,5 відсотків більше.Більш потужний Golf R також не уникнув підвищення. Його ціна зросла на 4,97 відсотка, додавши 2 405 доларів до базової ціни та піднявши початкову ціну до нової позначки в 50 730 доларів.Як повідомляє , модель Jetta 2026 року тепер коштує від 25 270 доларів, що на 1 050 доларів більше, ніж у 2025 році. Аналогічно, базова модель Taos тепер коштує від 27 975 доларів, що на 1 055 доларів більше, ніж торік. Volkswagen також підвищив ціни на базовий Atlas SE на 2,9 відсотка до 40 785 доларів і на Atlas Cross Sport на 3 відсотка, тобто тепер він коштує від 39 775 доларів.Навіть вартість доставки була скоригована в сторону збільшення, оскільки Volkswagen додав 50 доларів для всіх моделей 2026 року.Наразі Volkswagen виробляє три моделі на своєму заводі в Чаттанузі, включаючи Atlas, Atlas Cross Sport та електричний ID.4. Однак обидва SUV з двигунами внутрішнього згоряння залежать від двигунів, що поставляються з Мексики, що робить ці деталі предметом тарифів, які зараз змінюють цінову політику Volkswagen у США.Виступаючи на початку місяця на виставці IAA Mobility в Мюнхені, генеральний директор концерну Volkswagen Group Олівер Блюме наголосив на обережності щодо підвищення. , – зазначив він.Хоч підвищення цін і не є хорошою новиною для покупців, все могло бути гірше. Volkswagen стикається з тарифами до 27,5 відсотків на автомобілі, які він імпортує з Мексики та Німеччини, і міг би легко перекласти більшу частину цього на покупців.Позитивним моментом є те, що очікується, що тарифи на моделі, вироблені в Європейському Союзі, знизяться до 15 відсотків після остаточного оформлення нової торгової угоди, що принесе хоча б деяке полегшення в найближчому майбутньому.Ці зміни відбуваються на тлі складних міжнародних торгових відносин, які безпосередньо впливають на виробничі ланцюги автовиробників. Підвищення цін на моделі Volkswagen може стати тенденцією для інших брендів, які також залежать від глобальних поставок комплектуючих. Для споживачів це означає, що період відносно стабільних цін на нові автомобілі може добігати кінця, і майбутні покупки потребуватимуть більш ретельного планування бюджету. З іншого боку, локалізація виробництва, як у випадку з заводом у Чаттанузі, може згодом допомогти пом’якшити подібні зовнішні економічні тиски.

