Блогер, герой мему "Я в Польщі" розповів, навіщо поїхав за кордон і чи повернеться в Україну
Блогер, герой мему "Я в Польщі" розповів, навіщо поїхав за кордон і чи повернеться в Україну

Блогер, герой мему "Я в Польщі" розповів, навіщо поїхав за кордон і чи повернеться в Україну

Блогер Валентин Войтун, який став героєм популярного мему "Я в Польщі", дав інтерв'ю. Хлопець пояснив, навіщо поїхав за кордон і чи повернеться в Україну. Про це пише Show 24 з посиланням на ютуб-канал "Радіо Свобода". За кордоном Валентин планує працювати.

- У мене просто стоїть зараз мета: мені потрібно близько 30-40 тисяч євро, я хочу свій будинок або квартиру купити, а також відкрити свій заклад. Це буде спочатку, звісно, маленька кав'ярня, але далі я хочу зростати. І саме за кордоном ці гроші реально заробити. Тому що, будемо чесні, в Україні маленькі зарплати, - сказав Валентин Войтун.

Водночас блогер планує повернутися в Україну, коли заробить гроші.

- Зараз я отримаю документи. Я посиджу на виплатах десь 2 місяці, щоб хоч розуміти мову, тобто щоб піти на роботу і хоч здалека, але розуміти, що від мене хочуть, і заробляти гроші. Одразу як я зароблю конкретну суму, яка мені потрібна, повернусь в Україну. Я не бачу себе за кордоном, - зазначив хлопець.

Валентину Войтуну 21 рік, він родом з Чернівецької області. Хлопець знімає гумористичні відео і показує своє життя. Акаунт блогера у Тік-Ток налічує майже 150 тисяч підписників. Він залишив Україну, коли уряд дозволив чоловікам віком від 18 до 22 років виїжджати за кордон. Коли Валентин перетнув українсько-польський кордон, то записав відео зі словами: "Я в Польщі. Я не вірю, я просто не вірю". Воно вже набрало понад 10 тисяч переглядів у Тік-Ток.

  • Дослідження "Українські медіа: споживання новин і довіра у 2025 році" показало, яких українських блогерів (громадських та політичних діячів, активістів, лідерів думок) користувачі читають або дивляться найчастіше в соціальних мережах. 
  • 24 вересня результати дослідження "Українські медіа: споживання новин і довіра у 2025 році" показало, що більш ніж третина українців дізнається новини лише через соціальні мережі. Telegram залишається головною платформою для спілкування та отримання новин, значно випереджаючи інші соцмережі.  
Джерело матеріала
loader
loader