Міноборони впровадило маркетплейс зброї для військових
Міноборони впровадило маркетплейс зброї для військових

Міноборони впровадило маркетплейс зброї для військових

Міністерство оборони України успішно впровадило унікальну цифрову систему DOT-Chain Defence - маркетплейс зброї для військових.

Як передає Укрінформ, про це повідомило Міноборони.

Це рішення Міноборони прибрало зайву бюрократію у закупівлях і надало бригадам реальну автономію: військові самі обирають необхідні БПЛА у кілька кліків, без довгих погоджень і паперових процедур, ідеться в повідомленні.

Фінансові, юридичні, логістичні питання закриває Агенція оборонних закупівель, що дозволило скоротити терміни постачання з місяців до тижнів. Рекорд - лише 5 днів.

Пілотний етап із бюджетом ₴600 мільйонів уже показав високий потенціал: із 31 липня 12 бригад отримали більше ніж 11 800 БПЛА на ₴416 мільйонів.

У Міноборони наголосили, що далі працюють над розширенням номенклатури техніки та залученням нових підрозділів.

Як ідеться в повідомленні, Міноборони впроваджує елементи децентралізації в забезпечення та робить закупівлі простими, швидкими та зручними.

Як повідомляв Укрінформ, Кабінет Міністрів додатково спрямував Міністерству оборони понад ₴2 мільярди на посилення фінансування проєкту "Армія дронів. Бонус".

Фото ілюстративне: freepik

Теги за темою
Зброя Міноборони
Джерело матеріала
loader
loader