/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F8713ef94a7341c3139cc29954fecf38f.jpg)
Пасажира бізнес-класу попросили помінятися місцями з сім'єю: відповідь приголомшила родину
Один пасажир бізнес-класу зі США опинився у ситуації, коли його попросили змінити місце на інше. Однак ця ситуація мала незвичне продовження, яка викликала жваву дискусію в мережі.
Чоловік пояснив, що сидів в економкласі на повністю заповненому міжнародному рейсі, коли на борт піднялася сім’я з маленькою дитиною, йдеться в пості автора в Reddit.
Пост пасажира став популярним — набрав 9,5 тис. реакцій та коментарів. Чоловік говорить, що дружина з малюком сіли в середньому ряду поруч із ним, а батько — власник квитка бізнес-класу — запитав, чи не поміняється пасажир місцем, щоб він міг сидіти з родиною.
"Я вагався, але спитав, яке в нього місце. На мій подив, він відповів, що в нього є місце в бізнес-класі, тож я, звісно, сказав "абсолютно!" — написав пасажир.
Але ситуація набула дивного оберту, коли батько раптом наполіг, що його дружина має зайняти місце в бізнес-класі, і попросив пасажира пересадити себе на її середнє місце.
"Я сказав ні, я не пересяду в середній ряд і не буду затиснутий поруч із кричущим малюком… та й ви ж самі казали, що хочете сидіти з родиною?" — пригадав користувач.
Суперечка загострилася, поки не втрутився бортпровідник. Перевіривши квитки, стюардеса провела пасажира на місце в бізнес-класі, яке йому спочатку й обіцяли.
"Зайве казати, що політ у мене вийшов дуже приємним", — написав автор.
Провідна експертка з етикету та засновниця EtiquetteExpert.org Джо Гейс сказала Newsweek, що пасажир учинив правильно, відмовившись від цієї "жахливої пропозиції".
"Автор цілком правий, що відмовився від цієї ситуації з обміном місцями. Якщо чоловік порушив домовленість про місце в бізнес-класі, то мав би сам повернутися на своє місце, а не пропонувати тісне середнє місце біля дитини. Що це взагалі таке? Дорогий чоловіче, вам слід добре замислитися над тим, як ви ставитеся до інших", — говорить експертка.
Вона пояснила, що прохання про обмін місцями має бути ввічливим, без тиску, і відмову слід приймати без суперечок.
"Якщо хочете конкретного розташування в літаку — наприклад, щоб усі члени сім’ї сиділи разом, — слід бронювати та оплачувати це заздалегідь. Якщо ж обмін усе-таки потрібен, він має відбуватися з повагою. Інший пасажир має повне право сказати "ні"", — резюмує пані Гейс.
Раніше Фокус повідомляв про 20 пасажирів, яких вимушено висадили з літака. Через екстремальну спеку, що обрушилася на Італію в першій декаді серпня, повітря стало менш щільним і для набору крейсерської висоти літака знадобилося більше палива.
Згодом стало відомо, що літак здійснив посадку через пасажирів, які почали їсти паспорти. Двоє чоловіків, які перебували на борту, почали поводитися вкрай дивно: один почав виривати сторінки зі свого паспорта і їсти їх, а інший — намагався змити документ у туалеті.

