/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fdf3db8120c71cc29acf4e2608520a4e7.jpg)
Вони поклалися на автопілот Tesla для трансконтинентальної мрії Ілона Маска і швидко зазнали аварії
Ще у 2016 році генеральний директор Tesla Ілон Маск зухвало заявив, що до кінця наступного року автовиробник продемонструє поїздку від узбережжя до узбережжя з Лос-Анджелеса до Нью-Йорка, покладаючись виключно на свою систему допомоги водієві. Минуло майже десятиліття з моменту цієї обіцянки, а така поїздка так і не була здійснена.Тим часом, український ентузіаст Tesla на YouTube вирішив провести власний трансконтинентальний тест на оновленому Model Y з функцією повного автономного водіння. Можна сміливо сказати, що подорож пішла не за планом.Bearded Tesla Guy та його друг вирушили з Лос-Анджелеса до Джексонвілля, Флорида. Ледь проїхавши 60 миль, вони зіткнулися з предметом посеред шосе. Коли Model Y рухався зі швидкістю 76 миль на годину, пасажир припустив, що це, можливо, збита тварина, але водій не втрутився, ніби чекаючи, поки система повного автономного водіння виявить об’єкт і об’їде його.Однак, коли дует наблизився до предмета, вони швидко зрозуміли, що це щось інше. Попереду лежав великий сталевий трап, який, ймовірно, впав з вантажівки. Хоч будь-який уважний водій мав би побачити трап і мав більш ніж достатньо часу, щоб змінити смугу руху та уникнути його, ці хлопці цього не зробили.Натомість, Model Y на повній швидкості врізався у сталевий трап з такою силою, що на мить підкинув Tesla в повітря, перш ніж та з гуркотом приземлилася на дорогу. Дует негайно зупинився, щоб оцінити збитки. При першому огляді пошкодження не здалися надто серйозними, і вони продовжили рух на кілька сотень миль, перш ніж вирішити оглянути автомобіль у механіка.Після того як автомобіль підняли на підйомнику, з’ясувалося, що основний удар прийняв на себе стабілізатор поперечної стійкості, а його кронштейн був зруйнований. Крім того, було пошкоджено кілька компонентів підвіски, що унеможливило функціонування переднього приводного блока.Ситуація з цим інцидентом чітко демонструє поточні обмеження автономних технологій, навіть тих, що активно рекламуються. Подібні випадки стають важливими нагадуваннями для всіх власників автомобілів з подібними системами про критичну важливість постійної уваги за кермом. Технологія розвивається, але поки що вона не може повністю замінити досвід і інстинкти людини в непередбачуваних дорожніх ситуаціях, що вимагає від водіїв відповідального ставлення до її використання.

