Більша батарея та нова підвіска: електричний кросовер Zeekr 001 освіжили
Більша батарея та нова підвіска: електричний кросовер Zeekr 001 освіжили

Більша батарея та нова підвіска: електричний кросовер Zeekr 001 освіжили

Електричний кросовер не раз і не два опинявся в списку найпопулярніших електромобілів нашого ринку. Ліфтбек на модульній платформі SEA вже був масштабно оновлений у лютому 2024-го, коли перейшов на 800-вольтову електросистему. До початку нового модельного року машину вкотре модернізували.Зовні Zeekr 001 не змінився, а салон поки що не розкритий. Довжина машини, як і раніше, становить 4977 мм, ширина – 1999 мм, висота – 1533 мм. Колісна база – 3005 міліметрів.Натомість з’явилася нова двокамерна пневмопідвіска, що може змінювати дорожній просвіт у діапазоні 85 мм (замість 25 мм у попередньої версії). У верхньому положенні кліренс досягає 206 мм проти 174 мм. Крім того, збереглася система регулювання жорсткості CDC амортизаторів.До складу комплексу асистентів водія G-Pilot H7 входить 31 датчик, у тому числі лідар. Максимальна обчислювальна потужність нового процесора Nvidia Thor-U – 700 топс, тоді як попереднику належала система G-Pilot H5 з двома чіпами Nvidia Orin-X загальною продуктивністю 508 топс.Базовий Zeekr 001 оснащений єдиним 503-сильним електромотором на задній осі (було 422 к.с). Базовий акумулятор ємністю 95 кВт*год колишній, але опційна батарея тепер розрахована на 103 кВт*год замість 100. Запас ходу – 710 та 810 км відповідно (за стандартом CLTC).У повнопривідній топ-версії вже два електродвигуни сукупною потужністю 925 к.с. проти колишніх 789 к.с. Обидві батареї ті ж, що й у одномоторних машин, але далекобійність скромніша: 640 або 762 км за циклом CLTC. Максимальна паспортна швидкість топ-версії зросла з 240 до 280 км/год.Оновлені п’ятидверки вже можна замовити в Китаї, але повноцінний старт продажу та поставки намічені на 11 жовтня.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Zeekr отримав броньовану версію.

Джерело матеріала
loader
loader