Перший канал Суспільного оновлює візуальне оформлення
Про це повідомляє корпоративний сайт Суспільного.
«Перший канал уже другий рік стабільно зростає за охопленням аудиторії та часткою на ринку. Нове оформлення, спрощене й переосмислене в умовах повномасштабного вторгнення, виходить в ефір, щоб глядачам було зручніше орієнтуватися в програмах каналу. Концепція підкреслює близькість і широку представленість новинарів Суспільного по всій країні та додає відчуття єдності в ці складні часи», — розповів член правління Суспільного, відповідальний за маркетинг та міжнародні відносини Андрій Таранов.
В ефірі Першого призма стає частиною ландшафту країни і символізує медіа, яке співіснує в симбіозі з суспільством — органічно із ним взаємодіє, не викривлює інформацію, не навʼязує упереджену думку, а лише фокусується на реальних подіях, які мають значення і вплив на наші життя.
«Сучасні ефірні рішення, зокрема поліекрани у поєднанні з іншими елементами оформлення, створюють ефект постійної присутності в інформаційному просторі. Вони дають нашим глядачам впевненість у тому, що вони не пропустять нічого важливого та завжди матимуть доступ до якісної, перевіреної інформації», — говорить директорка дирекції маркетингу та комунікацій Олена Бондарук.
Фото: Суспільне
Матеріал створено за підтримки Фонду «Аскольд і Дір», що адмініструється ІСАР «Єднання» в межах проєкту «Сильне громадянське суспільство України — рушій реформ і демократії» за фінансування Норвегії та Швеції. Зміст публікації є відповідальністю ГО «Детектор медіа» та не є відображенням поглядів урядів Норвегії, Швеції або ІСАР «Єднання».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F8398d8f9b60ed2e933faff7b4e831b61.jpg)

