/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff5513b9dc97b9a4224a93df8fe250e1f.jpg)
Український павільйон на виставці EXPO 2025 в Осаці здобув нагороду на престижному конкурсі
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Міністерство культури та стратегічних комунікацій України.
«Це міжнародне змагання, яке відзначає найкращі приклади експозиційного дизайну на світових виставках. Цьогоріч 32 експерти з різних країн світу оцінювали павільйони за критеріями інновацій, взаємодії з відвідувачами та впливу на аудиторію», - ідеться у повідомленні.
В МКСК зазначили, що ця перемога стала знаковим кроком для української культури та креативної індустрії, а участь у виставці відкрила нові можливості для розвитку міжнародного діалогу, економічної співпраці та культурної дипломатії.
«Наш павільйон “Not for Sale” розповідає про Україну, яка бореться, про митців, що творять у найважчі часи, і про цінності, які неможливо купити чи знищити. Ця перемога – визнання сили української креативності й доказ того, що ми здатні створювати проєкти світового рівня, які знаходять відгук у міжнародної аудиторії», - наголосила т.в.о. Міністра культури та стратегічних комунікацій України Тетяна Бережна.
Український павільйон називається «Не для продажу» та має форму магазину, де нічого не можна купити. Там замість товарів відвідувачі знайдуть 18 предметів, кожен з яких символізує людську цінність – свободу, гідність, стійкість тощо. Кожен предмет має справжній штрих-код, який відвідувачі можуть сканувати за допомогою спеціальних сканерів, встановлених по всьому павільйону. Замість звичайних цінників на екранах демонструються потужні відеоісторії з України, метафорично показуючи справжню ціну, яку українці платять за захист основних прав – освіти, свободи вибору, медичної допомоги тощо.
Офіційне відкриття ЕКСПО-2025 відбулося в Осаці з головною темою «Проєктування майбутнього суспільства для нашого життя». У виставці беруть участь понад 160 країн, демонструючи власні інноваційні досягнення.
Український павільйон реалізовано завдяки підтримці Уряду Японії, українського бізнесу та міжнародних партнерів. Концепція «Values of Future: Actions Over Declarations» демонструє, що справжні цінності підтверджуються не словами, а щоденними діями.
Як повідомляв Укрінформ, 13 квітня український павільйон Not For Sale офіційно відкрив свої двері на Всесвітній виставці EXPO 2025 в Осаці, представивши унікальну концепцію «Магазину, у якому нічого не можна купити».
Дружина Президента України Олена Зеленська відвідала український павільйон на Всесвітній виставці EXPO 2025 в Осаці, Японія.

