/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fa04d67d9d9a672f6328f102fc52859db.png)
Mazda презентувала BT-50 з економічним турбодизелем
Пікап Mazda BT-50 піддався плановому оновленню. Основний акцент зробили на силовій установці авто.
Якщо раніше «робоча конячка» Mazda комплектувалася 1,9-літровим дизельним агрегатом, то тепер під її капотом встановлений 2,2-літровий дизельний турбодвигун, який видає 161 к. с. потужності та 400 Нм крутного моменту. Мотор працює у парі з новою восьмиступеневою автоматичною коробкою передач та системою заднього або повного приводу. Ця комбінація знижує витрату палива до 0,7 л/100 км, а викиди CO2 до 17 г/км.
Для тих, хто віддає перевагу більшій потужність, доступний флагманський 3,0-літровий дизельний двигун з віддачею 187 к. с. і 450 Нм крутного моменту. Ця версія отримала нову систему зупинки двигуна на холостому ходу, знижує витрату палива від 0,2 до 0,9 л на 100 км. Незалежно від силової установки, всі варіанти BT-50 здатні буксирувати за собою причіп масою до 3500 кг.
У стандартну комплектацію BT-50 тепер входять світлодіодні фари, а в оснащення салону – мультимедія з 8-дюймовим дисплеєм і бездротовими Apple CarPlay та Android Auto, камера заднього виду і адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go. Модель доступна в кузовах Single Cab Chassis, Dual Cab Chassis та Dual Cab Pickup.
