Нарахували зайві кіловати: як уникнути "сюрпризів" у платіжках за світло
Нарахували зайві кіловати: як уникнути "сюрпризів" у платіжках за світло

Нарахували зайві кіловати: як уникнути "сюрпризів" у платіжках за світло

Іноді українці можуть помічати у платіжках за електроенергію зайві кіловати й відповідно завищені нарахування. Як уникнути таких проблем, нагадали фахівці "Закарпаттяобленерго".

Причиною непорозумінь найчастіше стає несвоєчасна передача показників лічильника.

Платіжки за світло. Фото: скрін youtube

Якщо споживач не подав дані в установлені терміни, енергокомпанія проводить розрахунок за середньодобовим споживанням за аналогічний період минулого року. Відповідно, якщо фактичне споживання було нижчим, то існує ризик суттєво переплатити.

Показники слід подати протягом 5 днів - за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного. Цього місяця прийом показників стартує 29 вересня і триватиме до 3 жовтня.

Передача показників, скріншот: YouTube

Якщо клієнт отримав рахунок із завищеними даними, він має право звернутися до оператора системи розподілу з вимогою зробити перерахунок. Для цього потрібно подати коректні показники лічильника та у разі потреби підтвердити їх фотофіксацією.

Таким чином, регулярна і своєчасна передача даних допоможе уникнути небажаних "сюрпризів" у платіжках та захистити сімейний бюджет.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, як заощадити на оплаті газу: у "Нафтогазі" назвали два варіанти.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, деяким категоріям українців дозволили платити за комуналку половину суми: хто має право на таку знижку та як нею скористатися.

Джерело матеріала
loader
loader