“Не очікував, що буде так приємно…”: національна акція від ЕКО МАРКЕТ продовжується через шалений попит
“Не очікував, що буде так приємно…”: національна акція від ЕКО МАРКЕТ продовжується через шалений попит

“Не очікував, що буде так приємно…”: національна акція від ЕКО МАРКЕТ продовжується через шалений попит

Ажіотаж виявився настільки великим, що компанія вирішила продовжити акцію до 22 жовтня - на прохання самих гостей магазинів.

“Ми бачимо великий інтерес до акції в різних містах країни.

Для нас важливо, щоб якнайбільше гостей отримали можливість скористатися перевагами та отримати подарунки.

Саме тому ми й вирішили продовжити “Мільйон під прикриттям”, - зазначають у мережі.

Механіка акції проста:.

1.купуй будь-який товар від 300 грн.

2.отримуй скретч карту на касі.

3.вигравай гарантований подарунок одразу.

У тебе може бути:.

-25% на улюблений чай.

-20% на сири.

або навіть сюрприз на касі !.

“Я беру участь у акції цілий місяць і вона суттєво скоротила мої щоденні витрати: лише на ковбасі та сирі я зекономила понад 500 гривень!”, - ділиться враженнями Ольга, постійна клієнтка ЕКО МАРКЕТ.

А Олег, батько маленького Андрійки розповідає, що для його сина скретч карти, які видаються на касах ЕКО МАРКЕТ за будь-які покупки від 300 грн, перетворилися у справжню гру!.

“Мій син став справжнім фанатом “Мільйона під прикриттям”, а ми й не проти: нам - знижки, йому - веселощі та розваги”.

В мережі підкреслюють - свідомо підійшли до того, аби зробити національну акцію гейміфікованою і це дійсно показало свої результати.

“Гейміфікація - це спосіб поєднати прагматичну економію з розвагою: коли покупець отримує скретч-карту чи крутить віртуальне колесо, він перестає мислити категоріями сухих цифр.

Це перетворюється на гру, а отже - на досвід, який хочеться повторити.

Саме емоції, а не відсотки знижки, формують лояльність», - розповідають в мережі супермаркетів.

За час проведення національної акції сотні тисяч клієнтів по всій Україні вже отримали свої подарунки.

А це, вважають в ЕКО МАРКЕТ, свідчить, що українці позитивно реагують на формат, де навіть звичайна покупка стає елементом гри.

Джерело матеріала
loader