/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2Fdf23ea67dc1de06e6c3f147358f96336.jpg)
“Не очікував, що буде так приємно…”: національна акція від ЕКО МАРКЕТ продовжується через шалений попит
Ажіотаж виявився настільки великим, що компанія вирішила продовжити акцію до 22 жовтня - на прохання самих гостей магазинів.
“Ми бачимо великий інтерес до акції в різних містах країни.
Для нас важливо, щоб якнайбільше гостей отримали можливість скористатися перевагами та отримати подарунки.
Саме тому ми й вирішили продовжити “Мільйон під прикриттям”, - зазначають у мережі.
Механіка акції проста:.
1.купуй будь-який товар від 300 грн.
2.отримуй скретч карту на касі.
3.вигравай гарантований подарунок одразу.
У тебе може бути:.
-25% на улюблений чай.
-20% на сири.
або навіть сюрприз на касі !.
“Я беру участь у акції цілий місяць і вона суттєво скоротила мої щоденні витрати: лише на ковбасі та сирі я зекономила понад 500 гривень!”, - ділиться враженнями Ольга, постійна клієнтка ЕКО МАРКЕТ.
А Олег, батько маленького Андрійки розповідає, що для його сина скретч карти, які видаються на касах ЕКО МАРКЕТ за будь-які покупки від 300 грн, перетворилися у справжню гру!.
“Мій син став справжнім фанатом “Мільйона під прикриттям”, а ми й не проти: нам - знижки, йому - веселощі та розваги”.
В мережі підкреслюють - свідомо підійшли до того, аби зробити національну акцію гейміфікованою і це дійсно показало свої результати.
“Гейміфікація - це спосіб поєднати прагматичну економію з розвагою: коли покупець отримує скретч-карту чи крутить віртуальне колесо, він перестає мислити категоріями сухих цифр.
Це перетворюється на гру, а отже - на досвід, який хочеться повторити.
Саме емоції, а не відсотки знижки, формують лояльність», - розповідають в мережі супермаркетів.
За час проведення національної акції сотні тисяч клієнтів по всій Україні вже отримали свої подарунки.
А це, вважають в ЕКО МАРКЕТ, свідчить, що українці позитивно реагують на формат, де навіть звичайна покупка стає елементом гри.
