/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fab6dee8cdab27e2273d87c38423a59a5.jpg)
У перегонах Xiaomi Ultra з 2533 кінськими силами проти Tesla Plaid відбувся несподіваний розвиток подій
Xiaomi вже довів свою спроможність на Нюрбургринзі, перевершивши найкращі часи конкурентів Porsche Taycan та Tesla Model S. Але що станеться, якщо забрати з траси повороти? Саме це досліджується у новому відео Carwow, де змагаються топова версія SU7, Ultra, та Model S Plaid.Не буде перебільшенням сказати, що ситуація для Tesla виглядає не найкраще. Ми живемо у світі, де навіть колись вражаючі чотиризначні показники потужності Plaid тепер здаються звичайними.Його 1,006 к.с. (1,020 PS) та 1,047 фунт-футів (1,420 Нм) поступаються показникам SU7 Ultra – 1,527 к.с. (1,548 PS) та 1,306 фунт-футів (1,770 Нм). Хоча Tesla компенсує це перевагою у вазі на 375 фунтів (170 кг), не потрібно бути експертом, щоб зрозуміти, що вона у менш вигідному положенні.Однак під час старту Plaid неодноразово випереджає SU7. Ведучий Carwow Метт Вотсон має великий досвід запуску автомобілів, включаючи контроль пробуксовки, що особливо актуально для потужнішого SU7. Дивно, скільки часу потрібно Xiaomi, щоб почати наздоганяти Tesla.Але коли SU7 розганяється, він робить Plaid схожим на автомобіль, який навряд чи обжене Dacia Spring. Кадри з салону Tesla, де SU7 стрімко проноситься повз, вражають. Однак результати на чверть милі виявилися досить близькими: 9.3 секунди для SU7 та 9.5 секунд для Model S. Це пов’язано з тим, що китайському автомобілю потрібно багато часу, щоб розвинути повну швидкість, що може стати проблемою у звичайних міських умовах.Власникам Plaid у США не варто хвилюватися, оскільки Xiaomi ще не продає свої автомобілі в Америці, хоча європейські продажі вже плануються. Це добре для Tesla, адже в Китаї Ultra коштує приблизно $74,300, тоді як Plaid у США – майже $100,000.Ці результати показують, що технологічна гонка між виробниками електромобілів продовжує набирати обертів. Китайські бренди, такі як Xiaomi, демонструють здатність не лише конкурувати, але й у деяких аспектах випереджати традиційних лідерів. Однак, як видно з перегонів, потужність – не єдиний чинник; важливі також контроль та адаптація до різних умов. Майбутні розробки, ймовірно, зосередяться на поліпшенні динаміки запуску та ефективності на різних етапах руху.

