Ще один чудовий гарячий хетчбек припинив своє існування
Ще один чудовий гарячий хетчбек припинив своє існування

Ще один чудовий гарячий хетчбек припинив своє існування

Ще один популярний гарячий хетчбек офіційно припинив своє існування. Спочатку це стосувалося Renault Megane RS, а тепер останній Ford Focus ST зійшов з виробничої лінії. Це означає, що вся лінійка спортивних хетчбеків Blue Oval також припинила існування, після того як раніше було зупинено виробництво меншого Fiesta ST.Фотографії останнього Focus ST, виготовленого на заводі виробника в Саарлуїсі, Німеччина, нещодавно були опубліковані в соціальних мережах. Червоний автомобіль залишив завод 26 вересня і, здається, не отримав жодних індивідуальних деталей, які б відрізняли його від інших моделей ST. Також не повідомляється, на який ринок він призначений.Спортивна версія Focus продавалася в чотирьох поколіннях з моменту її першого представлення в 2002 році як ST170 в Європі. Їй передував Focus SVT, який продавався виключно в Північній Америці. Нинішній Focus ST знаходиться в продажу з середини 2019 року і оснащений 2,3-літровим бензиновим двигуном EcoBoost з чотирма циліндрами потужністю 276 к.с., який стандартно поєднується з шестиступінчастою механічною коробкою передач. Ford провів незначний рестайлінг для моделі 2022 року, щоб його гарячий хетчбек міг конкурувати з аналогами.Хоча Focus ST не має потужності, щоб конкурувати з попереднім поколінням Focus RS, і не оснащений такою ж складною системою повного приводу, він служив надійним конкурентом для таких автомобілів, як VW Golf GTI, Renault Megane RS та Hyundai i30 N.Завершення виробництва ST — не єдина погана новина для шанувальників Focus. Виробництво всієї лінійки припиниться в листопаді, залишивши Ford без жодного традиційного легкового автомобіля в продажу в Європі, який не був би позашляховиком. Це означає, що його модельний ряд на Старому Континенті буде повністю складатися з SUV. Автомобільні ентузіасти можуть бути розчаровані, але якщо це те, що вимагає ринок, то виробники практично змушені підкорятися його бажанням.Це рішення відображає загальну тенденцію в автомобільній промисловості, де попит на компактні та середні автомобілі зменшується на користь більших і універсальних позашляховиків. Втрата таких іконічних моделей, як Focus ST, може мати довгострокові наслідки для динаміки водіння та доступності доступних спортивних автомобілів. Багато експертів вважають, що електрифікація може стати новим шляхом для відродження подібних моделей у майбутньому, але поки що це кінець ери для класичних гарячих хетчбеків.

Джерело матеріала
loader