Рестомод Theon на базі Porsche 911 оцінили у півмільйона доларів
Компанія Theon Design представила своє нове творіння – рестомод на базі класичного Porsche 911. Автомобіль отримав полегшений кузов та потужну 407-сильну атмосферну “шістку”.
Останнім часом кількість рестомодів на базі Porsche зростає, як гриби після дощу. Aerfal, Gunter Werks, Everrati, Kalmar, Kamm, RSR Project, RML і Singer – ось далеко не повний список компаній, готових запропонувати свої варіанти спорткара за мотивами легендарних моделей Porsche. Ще один претендент на увагу та гаманці фанів легендарного “911-го” – британська фірма Theon Design, яка представила свій новий проєкт. На створення новинки пішло довгих 18 місць, але результат має досить ефектний вигляд.
Безперечно, головна перевага новинки ховається під капотом – це 3,8-літровий опозитний атмосферний мотор з повітряним охолодженням. Він розвиває потужність 407 к.с. при 7600 об/хв, а момент, що крутить, досягає 397 Нм. Вся ця міць передається на задні колеса через 5-ступеневу механічну коробку передач. У цьому маса машини 1150 кг.
Theon Design оснастили автомобіль регульованою вихлопною системою, що дозволяє йому рухатися безшумно в місті або насолоджувати слух “петролхеда” на трасі. Є й інші приємні дрібниці. Рестомод оснащений напівактивною підвіскою TracTive, розробленою для поганих доріг Великобританії, і навіть має ліфт-комплект, що ідеально підходить для подолання крутих під’їзних шляхів та «лежачих поліціянтів». За гальмування відповідають механізми від 911 Carrera RS (993), а кастомні 18-дюймові диски взуті до шин Michelin Pilot Sport.
Автомобіль-донор повністю розібраний до металу, а його структура посилена новими зварними швами. Потім кузов доповнили легкими карбоновими панелями, забарвленими в колір Ice Green Metallic, з акцентами полірованого хрому Eclipse.
Інтер’єр — такий самий витвір мистецтва, як і екстер’єр. Серед основних “фішок” – сидіння Recaro CS з карбоновими спинками, обробка із сірої алькантари, виготовлені на замовлення прилади та прихована головна система Alpine із шістьма динаміками Focal.
Спорткар оцінили у вельми значну суму 420 тисяч фунтів ($564 тисяч) без урахування вартості автомобіля-донора. Для порівняння, за новенький Porsche 911 Turbo S c 711-сильним мотором у Великобританії просять вдвічі меншу суму – 199 100 фунтів.

