/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F634cacc055974e06fe148135ba0439f3.jpg)
Наступна модель Porsche 718 отримає двигун від 911, але це може не сподобатися прихильникам класики
Porsche останнім часом активно змінює свою стратегію, відходячи від виключно електричних амбіцій. Найновішим кроком у цій сазі стало рішення повернути двигуни внутрішнього згоряння до наступного покоління 718 Cayman та Boxster, які раніше планувалися як повністю електричні моделі.Цей крок може сподобатися пуристам, проте має один важливий нюанс: двигуни внутрішнього згоряння будуть доступні лише у найвищих комплектаціях.Нова інформація свідчить, що ці моделі з центральним розташуванням двигуна можуть отримати ще цікавішу новинку – гібридний опозитний шестициліндровий двигун, запозичений у 911.Для зниження витрат на розробку, версії з двигунами внутрішнього згоряння наступного покоління 718 серії будуть використовувати спільні компоненти з 911. Це також полегшить дотримання суворих європейських норм викидів.Найбільш ймовірною силовою установкою для майбутніх Cayman GT4 RS та Boxster Spyder RS стане гібридна система T-Hybrid від 992.2 GTS. Система поєднує бі-турбований 3.6-літровий опозитний шестициліндровий двигун з одним електродвигуном і видає сумарно 532 к.с. та 609 Нм крутного моменту.Це значне покращення порівняно з атмосферним 4.0-літровим опозитним двигуном у попередній Cayman GT4 RS, який пропонував 495 к.с. та 450 Нм крутного моменту.Блок T-Hybrid був обраний через компактність, оскільки він на 110 мм коротший за довжиною порівняно з неелектрифікованим опозитним двигуном стандартного 911 Carrera.На відміну від 911 з заднім розташуванням двигуна, близнюки 718 збережуть свою характерну центральну компоновку, зберігаючи баланс керованості, який їх визначає. Єдиним недоліком є те, що гібридна силова установка наразі доступна виключно з восьмиступінчастою PDK трансмісією.Якщо інженери Porsche не вирішать адаптувати систему до механічної коробки передач, що здається малоймовірним через обмеження компонування та гібридної інтеграції, це може позначити кінець ери механічних коробок передач для лінійки 718.Хоча гібридні спортивні автомобілі матимуть більш ніж достатньо потужності, очікується, що вони будуть повільнішими за повністю електричні варіанти 718 на прямій. Однак на треку версії з двигунами внутрішнього згоряння, ймовірно, повернуть собі перевагу завдяки меншій вазі, гострішій підвісці та більш сфокусованій аеродинаміці.За останні кілька років шпигунські фотографи помітили численні закамуфльовані прототипи наступного покоління серії 718 під час випробувань. Однак усі вони були оснащені електричними силовими установками.Незалежний CGI-художник Антоні Бріго створив рендери нового Cayman GT4 з двигуном внутрішнього згоряння, адаптувавши останню мову дизайну Porsche та надавши нам відповідні візуальні образи для цього звіту.Нове покоління Porsche 718 Boxster та Cayman очікується у 2026 році після затримок, спричинених проблемами досліджень та розробок. Спочатку з’являться повністю електричні версії, а гібридні наступники GT4 RS та Spyder RS приєднаються пізніше в рамках модельного циклу.Такий поетапний запуск має дати інженерам Porsche достатньо часу для адаптації платформи EV під гібрид з опозитним двигуном, гарантуючи, що він відповідає високим стандартам бренду.Ці зміни в стратегії Porsche відображають складний баланс між технологічним прогрессом та збереженням традиційних цінностей бренду. Перехід на гібридні технології у топових моделях дозволяє компанії відповідати сучасним екологічним вимогам, не відмовляючись повністю від характерних особливостей, які зробили їхні спортивні автомобілі унікальними. Технічні рішення, такі як компактніша гібридна система, демонструють інженерну майстерність Porsche у поєднанні високої продуктивності з новими технологіями.

