/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F04d64cb991f543f605ad45b0bdc77168.png)
Dacia презентувала електрокар у стилі японських кей-карів
Зробити електромобілі доступнішими має намір румунська компанія Dacia. Вона підготувала нову модель, натхненну оригінальним Mini та японськими кей-карами.
Електромобіль отримав назву Dacia Hipster і поки перебуває у статусі концепту. У довжину він досягає лише 3 метри, а його ширина становить 1,5 метра. Незважаючи на такі компактні розміри, в салоні може комфортно розміститися чотири людини. Також передбачений багажний відсік об’ємом 500 літрів. Ця новинка на 20% легше Dacia Spring і покликана зменшити вуглецевий слід.
Виконаний Dacia Hipster в стилі кей-карів та отримав кутастий кузов з високим дахом, коротким капотом, вертикальною задньою частиною і вузькою лінією скління. Задній борт електрокара відкривається на дві частини, надаючи величезний отвір для зручного завантаження й вивантаження. Задні ліхтарі розташовані за склом і для них не потрібна окрема панель. Ще є багато незабарвленого пластику, а дах і задня пластина на бампері отримали контрастне забарвлення.
Кузов нового електрокара виготовлений з матеріалу Starkle, що складається на 20% з переробленого пластику, отриманого зі старих бамперів та приладових панелей. Салон простий, а доступ до нього здійснюється через великі двері, які закриваються тканинною ручкою замість традиційної. В оснащення входять сидіння без регулювання, але з високими підголовниками, система кріплення аксесуарів Dacia YouClip з 11 точками кріплення, док-станція для смартфона, який стає цифровим ключем для хіпстера, ще великий екран і портативна Bluetooth-колонка YouClip.
У компанії відзначили, що електрокар отримає невеликий акумулятор, але він забезпечить достатній запас ходу для щоденних поїздок. Його потрібно заряджати всього два рази в тиждень за умови проїзду в день близько 30 км. Щодо мотора інформація не розсекречена.
«Ми не намагаємося переосмислити Mini. Він був унікальним і блискуче зробленим. Він з’явився в епоху інших нормативних вимог, але змусив людей мислити інакше, і це стало для нас справжнім натхненням. Бажання створити багато простору всередині автомобіля, який зовні здається невеликим», – заявив віце-президент по дизайну Dacia Девід Дюран.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F267c62213833b50d3d4b0bc73d168c4e.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F5f4a1bd94d1acc036461343b8ab1dc1d.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F553ccc4a4b97a8b935cc8cb35f7e9af5.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fa97cb3c4c1c337798c372c4200b8e565.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F3a365bdceab15314928a8263303fc89f.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F0fb15ccff1fa65b6b10df68ec5c86007.png)

