/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fd82434537e0be782f569f43c2d1f23b1.jpg)
Незвична марка, яка привертає водіїв більше, ніж Porsche чи Lexus
Залучити клієнта – це лише одна з задач автовиробника. Набагато важливішим завданням є зберегти його, змусити повернутися при покупці наступного авто через довіру до бренду, якість інженерії та загальну цінність. Як демонструє нове дослідження, деяким компаніям це дається з великими труднощами, тоді як інші роблять це з легкістю.JD Power оприлюднив щорічне дослідження лояльності автомобільних брендів, яке вказує на компанії, що зуміли прив’язати до себе клієнтів міцними зв’язками.Дослідження поділено за сегментами транспортних засобів, а переможці представляють різноманітну групу, що включає вітчизняні, азійські та європейські бренди. Їх об’єднує те, що відсотки лояльності значно перевищують середньогалузевий показник, який становить лише 49%.За даними JD Power, Porsche має рівень лояльності 58,2%, що є найвищим показником у сегменті преміальних автомобілів і значно випереджає Mercedes, який посів друге місце з 49,7%.Lexus отримав перемогу в категорії преміальних позашляховиків з показником 57,4%, обійшовши BMW з 54%. Однак жоден з них не зміг зрівнятися з показником лояльності Toyota в сегменті масових автомобілів, який становить 62% і робить навіть клієнтів Porsche непостійними у порівнянні.Honda досягла 55,5% у категорії масових автомобілів, але отримала золото в класі масових позашляховиків з власним показником 62%. Subaru посіла друге місце з також вражаючими 60,6%.Один бренд демонструє такий рівень лояльності, який можна було б очікувати від автовиробників, що працювали в Східній Європі до падіння Берлінської стіни. Цим брендом є Ford, який очолив категорію вантажівок з неймовірним рівнем лояльності 66,6%, залишивши Toyota на другому місці з 61,2%.JD Power зазначає, що лояльність бренду має тенденцію до зниження, коли покупці переходять до іншого сегменту. Можна припустити, що одна з причин успіху Ford полягає в тому, що його клієнти, які обожнюють серію F, є істотами звички. F-150 на все життя, і все в такому дусі.Ці показники лояльності відображають глибокі зв’язки, які формуються між водіями та їхніми автомобілями, особливо в сегментах, де надійність та довговічність мають вирішальне значення. Високі результати Ford у категорії вантажівок та Toyota серед масових авто свідчать про те, що послідовна якість та репутація можуть створювати справді відданих прихильників, які часто передають свою вірність наступним поколінням водіїв.

