/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F82f2a4bca6765dc1aec673a558e98dd2.jpg)
Lamborghini представила концепт Manifesto
Італійська компанія Lamborghini відзначила 20-річчя свого фірмового дизайн-центру Lamborghini Centro Stile створенням футуристичного концепту Manifesto. Новинка демонструє напрямок розвитку стилістики марки.
За словами авторів, Manifesto – «візіонерська скульптура», що демонструє «потенційне майбутнє унікальної дизайнерської ДНК бренду». Декілька фотографій і рендерів опублікував директор з дизайну Lamborghini Мітя Боркерт.
Екстремальний гіперкар отримав характерні для машин марки великі повітрозабірники у передній частині, трикутні фари та Y-подібні денні ходові вогні. У формах кузова простежується еволюція стилістки від легендарного Countach до сучасних моделей марки.
У дизайні кузова обтічні поверхні переходять у гострі грані. Скляний купол переходить у кришку моторного відсіку з 12 стилізованими прорізами, що символізують 12-циліндровий мотор. У нижній частині корми домінує потужний карбоновий дифузор. Дизайнери також забезпечили модель Y-подібними задніми ліхтарями та чорною панеллю з логотипом Lamborghini.
Після переходу компанії під крило концерну VW підхід до дизайну моделей став системним, а завдяки старанням керівника відділу дизайну Audi Вальтера да Сільви у Lamborghini у 2005 році з’явилася власна дизайн-студія. За словами генерального директора Lamborghini Стефана Вінкельмана Lamborghini Centro Stile «не тільки посилив роль дизайну у створенні видатних італійських суперкарів, а й постійно розширює межі, щоб втілити в життя те, що відрізняє продукцію Lamborghini – від концепт-карів до унікальних моделей для колекціонерів».

