/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F4f51d31101f958c30c7291e4f4f02c83.jpg)
Ferrari представила платформу та характеристики свого першого електромобіля
Компанія Ferrari розкрила ключові технічні характеристики і показала платформу своєї першої електричної моделі, відомої на даний момент під робочою назвою Elettrica.Це буде повнопривідний чотиримісний GT масою близько 2300 кг, максимальна потужність чотирьох електромоторів перевищить 1000 к.с., а запас ходу на одній зарядці становитиме понад 530 км за циклом WLTP. Повноцінна прем’єра Ferrari Elettrica відбудеться навесні 2026 року.Для Ferrari Elettrica розроблено власну платформу, яка на 75% складається з переробленого алюмінію. Тип кузова поки не розкритий, відомо що він буде чотиримісний. Швидше за все, Ferrari Elettrica буде чимось середнім між шутинг-брейком Ferrari FF і кросовером Purosangue.Колісна база Ferrari Elettrica – 2960 мм, цільова споряджена маса – 2300 кг, розважування – 47/53 на користь задньої осі. Повністю незалежна активна підвіска третього покоління матиме регульовані амортизаційні стійки Multimatic з 48-вольтовими актуаторами.Синхронні електромотори з постійними магнітами Ferrari розробила сама, всього їх чотири – по одному на кожне колесо. Передній силовий модуль, по суті, такий же, як у гібридного суперкара Ferrari F80.Маса заднього силового модуля в зборі – 129 кг, максимальна сукупна потужність двох його електромоторів – 620 кВт (843 к.с.). Задній силовий модуль є основним, а передній допоміжним, електромотори переднього модуля можуть повністю відключатися від коліс для зниження втрат.Батарея у Ferrari Elettrica власного виробництва, її максимальна напруга – 880 В, максимальна потужність зарядки – 350 кВт. Повна ємність – 122 кВт*год, запас ходу на одній зарядці має перевищити 530 км за циклом WLTP. Батарея складається з 15 модулів.До 100 км/год Ferrari Elettrica зможе розігнатися за 2,5 секунди, максимальну швидкість обмежать на позначці 310 км/год. Ціна Ferrari Elettrica не вказана навіть приблизно, але ясно, що вона буде дуже високою.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, гібридні Ferrari обійшли за продажами суперкари з ДВЗ.

