Audi наближує A6 до рівня A8 у своїх заявах
Audi наближує A6 до рівня A8 у своїх заявах

Audi наближує A6 до рівня A8 у своїх заявах

Нинішній Audi A8 майже десятирічний, але бренд нарешті почав тестування нового великого седана. На жаль, це A6 L, який буде обмежений для китайського ринку.Нещодавно модель 2026 року A6 L була помічена під час тестувань на Нюрбургринзі. Вона наслідує звичайну модель, але має подовжену колісну базу.Дизайнерам вдалося гарно інтегрувати додаткову довжину: єдине, що помітно, — це подовжені задні двері. Однак здається, що седан також має пласкіший дах, що не повинно дивувати.Додатково: Нова A6 — найаеродинамічніший седан Audi за всю історіюВажко оцінити розміри лише за фотографіями, але стандартна A6 має довжину 196,5 дюймів (4999 мм) і колісну базу 115,1 дюйма (2927 мм). Якщо вона наслідуватиме модель A6 L e-tron, то може отримати додаткові 5,2 дюйма (132 мм) між колесами.Це зробить A6 L довжиною 201,7 дюйма (5123 мм), що лише на 2,6 дюйма (67 мм) коротше за базовий A8. Однак колісна база становитиме 120,3 дюйма (3056 мм), що на 2,3 дюйма (58 мм) більше, ніж у старіючого флагмана.Хоча не варто надто заглиблюватися в ці цифри, автомобіль є досить типовою A6, окрім подовженої довжини. В результаті, він має знайомі фари з широкою решіткою та тонкими фарами. Ззаду встановлені задні ліхтарі у формі бумеранга, з’єднані тонкою смугою.Інтер’єр також майже не зміниться: клієнти можуть очікувати високотехнологічний салон з 11,9-дюймовим цифровим щитком приладів, 14,5-дюймовою інформаційно-розважальною системою та 10,9-дюймовим дисплеєм для переднього пасажира.Звичайно, пасажири на задньому сидінні отримують всю увагу, і вони, ймовірно, отримають кілька додаткових оновлень окрім додаткового простору для ніг.Audi, здається, не оприлюднила специфікації для нової A6 в Китаї, але модель базується на платформі Premium Platform Combustion і пропонує низку двигунів у Європі.Це включає турбований 2,0-літровий TFSI потужністю 201 к.с. (150 кВт / 204 к.с.) та крутним моментом 251 фунт-фут (340 Нм), а також 2,0-літровий TDI потужністю 201 к.с. (150 кВт / 204 к.с.) та крутним моментом 295 фунт-фут (400 Нм). Клієнти також можуть вибрати турбований 3,0-літровий V6 потужністю 362 к.с. (270 кВт / 367 к.с.) та крутним моментом 406 фунт-фут (550 Нм).Також є моделі з підзаряджається гібридним приводом, які мають 2,0-літровий двигун TFSI, електричний двигун і акумулятор ємністю 25,9 кВт·год. Це забезпечує їм потужність 295 к.с. (220 кВт / 299 к.с.) та 362 к.с. (270 кВт / 367 к.с.). Що важливіше, вони забезпечують до 66 миль (106 км) пробігу лише на електриці.Подовжена версія A6 L демонструє, як Audi адаптує свої моделі для задоволення потреб конкретних ринків, таких як Китай, де простір для задніх пасажирів є ключовим фактором. Це також може вказувати на майбутні зміни у глобальній лінійці седанів бренду, оскільки поточна A8 потребує оновлення. Технології та варіанти двигунів, запропоновані в A6 L, можуть стати основою для майбутніх моделей, що поєднують традиційні та електрифіковані силові агрегати.

Джерело матеріала
loader
loader