Volkswagen прощається з Touareg, представивши фінальну версію моделі
Volkswagen прощається з Touareg, представивши фінальну версію моделі

Volkswagen прощається з Touareg, представивши фінальну версію моделі

Volkswagen офіційно підтвердив, що Touareg припинить виробництво наступного року, а Final Edition стане лебединою піснею флагманського позашляховика бренду – принаймні в його нинішній формі з двигуном внутрішнього згоряння.Final Edition не обмежується однією специфікацією, оскільки він доступний у всіх комплектаціях. Спільною рисою для всіх варіантів є тонка гравіровка Final Edition на задніх віконних обрамленнях. Та сама маркіровка з’являється на підсвічуваних порогах, оздобленні панелі приладів та обтягнутому шкірою важелі перемикача передач у більш дорогих моделях.Базова версія Touareg стандартно постачається з підігріваними та 18-позиційними регульованими комфортними сидіннями, Curved Display інформаційно-розважальної системи, 18-дюймовими колесами та повним набором систем ADAS. Комплектація Elegance додає світлодіодні фари IQ.Light матричного типу, 3D задні ліхтарі, багатокольорове підсвічування, акценти з шліфованого алюмінію або тонкого дерева у салоні та хромовані вихлопні труби. R-Line виділяється спортивнішим обвісом і сидіннями, тоді як повноцінний R Hybrid має все, про що можна мріяти, включаючи 22-дюймові легкосплавні диски з синіми гальмівними супортами.VW Touareg Final Edition буде доступний для замовлення до кінця березня 2026 року. У Німеччині ціни починаються від 75 025 євро за базову модель і сягають 103 005 євро за Touareg R Hybrid. Найпотужніша версія має сукупну потужність 456 к.с. та крутний момент 700 Нм від плагін-гібридної установки.Як і давно знятий з виробництва розкішний седан Phaeton, Touareg був проектом пристрасті тодішнього голови правління Фердінанда Піха. Окрім розширення привабливості німецького бренду на територію преміальних позашляховиків, він також розділив витрати на розробку з оригінальним Porsche Cayenne, дозволивши бренду з Штутгарта запустити свій перший позашляховик, що призвело до стрімкого зростання продажів.VW продав понад 1,2 мільйона одиниць Touareg, включаючи 471 000 одиниць першого покоління (2002-2009), 483 000 одиниць другого покоління (2010-2018) та 265 000 одиниць третього покоління (2018-2026). Нинішня модель механічно пов’язана з Audi Q7 та Q8, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga та Lamborghini Urus, хоча вона не зовсім досягла популярності своїх побратимів. Це, ймовірно, одна з причин, що спонукала VW виключити її з лінійки.Компанія також поділилася кількома моментами з 24-річного життєвого циклу моделі. У 2005 році прототип Touareg Stanley зі спеціальним обладнанням виграв гонку автономних транспортних засобів у пустелі Невада. У 2006 році серійна модель з двигуном V10 TDI відбуксирувала Boeing 747. У 2011 році інший приклад з V6 TDI завершив маршрут довжиною 22 750 км через Панамериканське шосе від Аргентини до Аляски за 11 днів, 17 годин і 22 хвилини. Нарешті, гоночні версії Touareg виграли Ралі Дакар у 2009, 2010 та 2011 роках.Volkswagen не підтвердив наступника, але прес-реліз явно посилався на «модель Touareg з двигуном внутрішнього згоряння», припускаючи, що назва може повернутися як електромобіль.Нещодавні повідомлення вказують на те, що ID. Touareg може дебютувати близько 2029 року, увінчавши електричну лінійку як перший VW на новій архітектурі SSP. Це відрізнить його від майбутнього Porsche Cayenne Electric, який планується до дебюту в 2026 році на основі платформи PPE.Ця стратегія відповідає ширшому плану VW відродити назви своїх моделей з ДВЗ для майбутньої електричної лінійки – починаючи з ID.Polo наступного року.Завершення виробництва Touareg позначає кінець ери для одного з найбільш технологічно просунутих позашляховиків VW, який не лише слугував прапорманом бренду, але й брав участь у численних інженерних випробуваннях. Його спадкоємець, ймовірно, успадкує не лише ім’я, але й амбіції бути технологічним лідером, тепер уже в електричній епосі, що відображає загальну трансформацію автомобільної промисловості.

Джерело матеріала
loader
loader