Знижки Maserati на 50 000 доларів демонструють справжній стан справ
Знижки Maserati на 50 000 доларів демонструють справжній стан справ

Знижки Maserati на 50 000 доларів демонструють справжній стан справ

Італійський виробник розкішних автомобілів Maserati запровадив значні знижки на свої електричні спортивні моделі, що свідчить про серйозні проблеми з продажами. Пропозиції стосуються купе, кабріолетів та позашляховиків з електричною силовою установкою.Продажі Maserati різко впали цього року. За перші дев’ять місяців було реалізовано лише 5 996 автомобілів, що змушує розкішний італійський бренд вживати відчайдушних заходів для стимулювання попиту та очищення складів дилерів.У спробі розбудити попит Maserati запровадив значні стимули по всій території США, зі знижками, що сягають вражаючих 50 000 доларів. Найбільші пропозиції цілеспрямовано націлені на електричний асортимент, де попит, мабуть, значно відстає від очікувань.Все починається з GranTurismo Folgore та GranCabrio Folgore. Звичайно електричний GranTurismo має стартову ціну 200 295 доларів, тоді як відкритий GranCabrio починається від 209 195 доларів. Обидві моделі тепер мають право на величезну пільгу у розмірі 50 000 доларів при покупці або оренді, фактично переводячи їх у значно доступнішу цінову категорію.Незважаючи на три електричні двигуни, повний привід, 751 к.с. та 996 фунт-футів (1 350 Нм) крутного моменту, моделі Folgore, мабуть, не мають тієї ж тваринної привабливості, що й версії з V6.Стимули не закінчуються на купе. Maserati також знизив ціни на позашляховик Grecale Folgore, який тепер пропонується зі знижкою 25 000 доларів як при покупці, так і при оренді. Покупці, які обирають лізинг, можуть поєднати пропозицію з фінансуванням під 5,49% річних на 72 місяці, що робить її однією з найагресивніших угод на ринку преміальних електромобілів.Для бензинового Grecale Modena існує менша готівкова пільга у розмірі 3 000 доларів, але вона меркне порівняно зі знижкою на електричну модель.Технічно Grecale Folgore використовує акумуляторний блок ємністю 105 кВт·год і два двигуни, які виробляють 550 к.с. і 605 фунт-футів (820 Нм) крутного моменту. Він може розігнатися до 62 миль/год (100 км/год) за 4,1 секунди, хоча його максимальна швидкість обмежена скромними 137 милями/год (220 км/год).Ці безпрецедентні знижки відображають ширший тренд на ринку преміальних електромобілів, де багато виробників стикаються з аналогічними труднощами. Покупці, схоже, все ще віддають перевагу традиційним двигунам внутрішнього згоряння в розкішних автомобілях, незважаючи на технічні переваги електричних версій. Ситуація з Maserati може стати показовим прикладом того, як традиційні люксові бренди адаптуються до електромобільної революції, особливо коли мова йде про збереження емоційної складової, яка завжди була їхньою візитівкою.

Джерело матеріала
loader
loader