Porsche 718 Cayman EV скидає маску підробленої 911
Porsche 718 Cayman EV скидає маску підробленої 911

Porsche 718 Cayman EV скидає маску підробленої 911

Незважаючи на затримки та перешкоди, Porsche наступного покоління 718 Cayman поступово наближається до реальності – настільки, що в останніх шпигунських знімках можна практично доторкнутися до нього. Наша фото-команда наблизилася до першого електричного Cayman поблизу Нюрбургринга, вперше розкриваючи ключові деталі дизайну.Попередні прототипи завжди приховували форму лінії вікна задньої частини за допомогою фальшивих кузовних елементів та щільних вінілових наклейок, але тепер ми нарешті бачимо, як виглядатиме справжній автомобіль. Тестовий автомобіль досі має фальшиві хромовані елементи, щоб замаскувати контур, ніби намагаючись переконати нас, що ми дивимося на 911. Однак очевидно, що наступний 718 матиме значно вираженіший підйом лінії вікна за дверима порівняно зі своїм старшим братом.Однак цей підйом не такий різкий, як у поточного Cayman. Згадуючи електричну гоночну концепт-кар Mission R 2021 року, яка вперше показала, як може виглядати наступне покоління Cayman, можна побачити таку саму лінію, а також фари, дуже схожі на вдосконалені світлодіодні матричні блоки, встановлені на цьому прототипі.Передній і задній бампера залишаються прихованими, але видно достатньо, щоб підтвердити наявність вертикальних аеродинамічних планок, подібних до тих, що встановлені на нових моделях 911 GTS та Turbo. Ця деталь, разом із опційними вуглецево-керамічними гальмами, демонструє, що Porsche не дозволяє переходу на електрику знизити їхню увагу до продуктивності. Очікуйте, що активні аеродинамічні елементи та розумне керування повітряними потоками відіграватимуть ключову роль як у охолодженні акумулятора, так і в аеродинамічній ефективності.Під капотом Cayman EV побудований на спеціальній електричній архітектурі з акумуляторами, розташованими вертикально позаду водія. Показники потужності залишаються таємницею, але інсайдери Porsche натякають на двохмоторні повнопривідні конфігурації та час розгону від 0 до 62 миль/год менше 4 секунд для старших комплектацій. Базові моделі отримають один двигун і задній привід.Для тих, хто сумує за ерою опозитних шестициліндрових двигунів, є промінь надії. Porsche нещодавно підтвердив, що через сильний попит клієнтів також розробляються версії наступного покоління 718 з двигунами внутрішнього згоряння. Бензинові моделі займатимуть верхню частину модельного ряду, ймовірно, це будуть обмежені серії, орієнтовані на пуристів, які досі прагнуть механічної коробки передач і шуму вихлопу.Однак їх вихід відбудеться через кілька років, а це означає, що вся увага буде прикута до електричного Cayman та його кабріолет-побратима Boxster, які дебютують наступного року. Якби Porsche п’ять років тому знав те, що він знає зараз про стан електричного ринку, ймовірно, вони б не робили ставку виключно на електрику для моделей 718, і це правда, що деякі шанувальники Porsche будуть розчаровані ідеєю їх електрифікації. Однак, маючи досвід керування Taycan, ми впевнені, що водіння залишиться чудовим. Ми дізнаємося напевно в 2026 році.Перехід Porsche до електрифікації модельного ряду 718 відбувається в складний час для автомобільної промисловості, коли багато виробників переоцінюють свої стратегії щодо електромобілів. Рішення розробляти паралельно версії з ДВЗ свідчить про гнучкість компанії та її здатність реагувати на ринкові тенденції та запити клієнтів. Цей підхід може стати зразком для інших преміальних брендів, які стоять перед вибором між інноваціями та збереженням традиційних цінностей.

Джерело матеріала
loader
loader