Ось що виходить, коли Джеррі Сайнфелд і RUF створюють Porsche 911
Ось що виходить, коли Джеррі Сайнфелд і RUF створюють Porsche 911

Ось що виходить, коли Джеррі Сайнфелд і RUF створюють Porsche 911

Повітряно-охолоджувані Porsche ніколи не були такими популярними, але навіть серед них цей екземпляр вирізняється. Модифікований відомим тюнером RUF за особистим замовленням Джеррі Сайнфелда, автомобіль щойно змінив власника за 657 тисяч доларів. Ця сума приблизно втричі перевищує вартість аналогічного серійного 911S того ж періоду.Неважко зрозуміти причину такої премії. Сайнфелд — один з найвідоміших коміків у світі, і він також є великим колекціонером Porsche. Він придбав цей автомобіль ще в 2008 році та відразу ж відправив його до майстерні RUF у німецькому Пфаффенгаузені. Протягом наступних трьох років тюнер перетворив звичайний класичний 911S на щось значно особистіше — автомобіль, створений відповідно до вимогних смаків Сайнфелда.Під заднім капотом встановлено 3,4-літровий опозитний шестициліндровий двигун з двома свічками на циліндр, індивідуальними дросельними заслінками, електронною системою вприскування палива та вихлопною системою RUF. Повітря подається через червоні повітрозабірники, а потужність передається на задні колеса через спеціально виготовлену шестиступінчасту механічну коробку передач.RUF також посилив кузов додатковими елементами жорсткості, встановив компоненти підвіски Bilstein, додав крутильну трубу G50 та замінив гальма на ті, що використовуються в Porsche 930. Ці зробили автомобіль більш маневреним і потужним, але зберегли його класичний вигляд.Усі ці модифікації майже не вплинули на зовнішність автомобіля. Широкі крила ззаду та розділені колеса Fuchs — єдині деталі, що вказують на несерійне походження. У салоні використано оббивку з тканини Pepita, легкі дверні панелі, прилади RUF, а задні сидіння демонтовано.Збережені рахунки розкривають цікаві деталі. Загалом Сайнфелд витратив на роботи близько 257 883 євро, що за сучасним курсом становить приблизно 300 тисяч доларів, і ця інформація підтверджується наявними документами. Це означає, що він витратив на модифікації більше, ніж коштував автомобіль спочатку. Якщо це не приклад пристрасті та любові до конкретного бренду та проекту, то важко уявити, що ним є. Більше того, схоже, що він навіть отримав певний прибуток від продажу.Якщо вартість оригінального автомобіля становила близько 200 тисяч доларів, то нещодавній продаж на Bring a Trailer дозволив Сайнфелду отримати близько 150 тисяч доларів прибутку, враховуючи 15 років користування індивідуально створеним автомобілем. Дехто може назвати це розумним бізнес-ходом, інші — просто любов’ю до автомобілів. У будь-якому випадку, це чудова угода.Ця історія підкреслює, як поєднання відомого імені, високоякісних модифікацій та пристрасті до автомобілів може значно підвищити вартість навіть класичних моделей. Продаж Porsche Сайнфелда став яскравим прикладом того, як інвестиції в унікальні проекти можуть виправдати себе з часом, особливо коли йдеться про легендарні марки, такі як RUF. Такий підхід до колекціонування не лише зберігає історію, але й створює нові цінності для майбутніх поколінь автолюбителів.

Джерело матеріала
loader
loader