Лише 8% організацій інтегрували ШІ у свої бізнес-процеси, — дослідження One Philosophy
Лише 8% організацій інтегрували ШІ у свої бізнес-процеси, — дослідження One Philosophy

Лише 8% організацій інтегрували ШІ у свої бізнес-процеси, — дослідження One Philosophy

У 38% штучний інтелект інтегрований на рівні персональної ініціативи окремих співробітників.

В Україні презентували дослідження життєстійкості організацій «Життєстійкі. За власним вибором», яке провела група компаній One Philosophy. Про результати дослідження повідомила пресслужба One Philosophy.

Це вже п’ята хвиля дослідження, яке ґрунтується на 30 інтерв’ю керівників бізнесів та інституцій і розкриває стратегії та підходи, що дозволяють організаціям залишатися життєстійкими в умовах невизначеності. Дослідження включає також дані кількісного опитування керівників середнього, великого бізнесу та державних інституцій. 

Серед респондентів дослідження — керівники ДСНС, МакДональдзу, видавництва Vivat, мережі кінотеатрів «Планета кіно», авіакомпанії SkyUp Airlines, «Київстару», центру Superhumans, Ukrainian Fashion Week, Мистецького арсеналу, Суспільного мовлення та інших організацій.

Згідно з результатами дослідження, 89% респондентів інтерв’ю відзначили, що за останні 5 років їхнє усвідомлення власної ролі у суспільстві та державі суттєво зросло.

96% респондентів підкреслили, що у кризовий час не можна економити на людях та їх добробуті. Саме інвестиції в команду — емоційні, фізичні, фінансові — стають критично важливими для збереження стійкості організацій.  

Водночас кількісна хвиля показує, що третина (29 %) взагалі не інвестує в навчання співробітників, ще третина компаній (34 %) витрачає на навчання одного працівника до 10 тис. грн на рік, ще 27 % — від 10 до 20 тис. грн. Лише 10 % готові вкладати понад 30 тис. грн на рік у розвиток кожного члена команди.

«Ці дані показують: хоча усвідомлення цінності людського капіталу зростає, значна частина бізнесу ще не розглядає навчання як стратегічну умову життєстійкості та конкурентоспроможності», — йдеться в дослідженні.

Наразі інтеграція штучного інтелекту в оптимізацію бізнес-процесів — мінімальна. Лише 8% респондентів кількісного опитування впровадили використання ШІ в їхніх бізнес-процесах, у 38% ШІ інтегрований на рівні персональної ініціативи окремих співробітників, 29% проводить корпоративне навчання і 24% респондентів поки ще не інтегрували ШІ у свою роботу взагалі. 

«Ці цифри підтвердили і результати глибинних інтерв'ю, хоча вже є усвідомлення, що штучний інтелект стане невіддільною частиною нашого майбутнього, організації тільки починають навчатись і усвідомлювати, як використовувати цей ресурс для оптимізації процесів», — кажуть дослідники.

41% опитаних в інтерв'ю організацій зазначили, що горизонт їх стратегічного планування становить 1-3 роки у той час, як 20% не мають стратегічного планування взагалі, і лише 12% мають стратегії на понад 3 роки. 

Респонденти інтерв'ю відзначили, що попри важливість бути гнучкими та адаптивними в умовах постійних змін, важливо також мати бачення навігації організацій з усвідомленням, що тактичні плани можуть змінюватися залежно від обставин. 

Понад половина опитаних в інтерв’ю (55%) вважає, що здатність адаптуватися все-таки важливіша за планування, 31%  —  підкреслюють потребу мати і план, і гнучкість.

Фото: One Philosophy

Читайте також
Дві третини опитаних українців вважають, що медіа применшують масштаби корупції, — Transparency International
Найпоширенішим побоюванням опитаних українців щодо відбудови є відсутність контролю та корупція, — Transparency International
Понад половина опитаних українців стикалися з дискримінацією в комерційних локаціях, — Kantar Ukraine
Центр спільних дій розпочав дослідження волонтерських і громадських об’єднань в Україні
Дослідження впливу припинення фінансування USAID на українські ОГС: 75% опитаних активно шукають альтернативні ресурси
Майже 70% опитаних українців вважають, що медіа недостатньо розповідають про життя людей з інвалідністю
Дослідження ІСАР «Єднання»: Щонайменше 84% громадських організацій стикалися з періодами сповільнення чи занепаду
Дослідження Brand Ukraine: Близько 20% іноземців можуть назвати принаймні один український бренд
Дослідження безпекових потреб громсектору: 90% опитаних зазначили про професійне вигорання
Команда «Детектора медіа» не лише бореться за якість української журналістики, але й розповідає про суспільно важливі процеси в Україні. Наші журналісти пишуть про досягнення та проблеми громадського сектору й показують, як активісти впливають на реформи.

Запрошуємо вас долучитися до Спільноти «Детектора медіа». Та разом працювати над тим, щоб ініціативи, які захищають демократичні цінності, ставали більш видимими.
Долучитись
Теги за темою
дослідження Бізнес
Джерело матеріала
loader
loader