Попри штраф “Ковальська” анонсувала нову рекламу за участі Джозефіни Джексон
Попри штраф “Ковальська” анонсувала нову рекламу за участі Джозефіни Джексон

Попри штраф “Ковальська” анонсувала нову рекламу за участі Джозефіни Джексон

“Ковальська” випустить третю частину реклами бетону за участі порноакторки Джозефіни Джексон попри штраф від Держпродспоживслужби. Про це 20 жовтня заявили в Instagram компанії.

- Анонсуємо вихід третьої серії! Як і обіцяли, ми перетворили цю інформаційну кампанію на мінісеріал. І ще раз наголосимо: цей ролик не про секс, він — про правила догляду за бетоном. Які розповідає сексуальна жінка. Наступна серія – вже цієї п’ятниці, — сказано в пресрелізі.

Компанія підтвердила, що Держпродспоживслужба наклала на компанію штраф у розмірі 6 783 гривень визнавши рекламу сексистським. Компанія подякувала автору скарги й Forbes за “чудову промоцію”. 

Директор з маркетингу «Ковальської» Володимир Соболєв повідомив у своєму Facebook, що це він є автором ідеї. Він заявив, що не збирається робити занудну комунікацію тільки "щоб колеги по креативному цеху похвалили".

Соболєв розповів, що ця ідея прийшла йому в голову, тому що у межах річного стратегування він з командою детально аналізує “купу великих звітів від Interbrand та Deloitte до ВРК і PornHub”, тому що “вподобання людей інколи кажуть більше, аніж економічні звіти”.

16 жовтня власник креативної агенції Reitarska Максим Бондаренко повідомив у своєму Instagram, що подав скаргу у Держпродспоживслужбу і вона оштрафувала «Ковальську» за сексистську рекламу.

18 жовтня Forbes написав з посиланням на пресслужбу “Ковальської”, що компанію оштрафували на 5083 гривень за зміст реклами й на 1700 гривень – за ненадання інформації про її вартість.

  • 3 квітня жіноча збірна з футболу засудила сексистські висловлювання президента "Інгульця".
  • 17 жовтня учасниць "Супермами" та "Кохання на виживання" оштрафували за рекламу казино.
Теги за темою
Скандал
Джерело матеріала
loader
loader