/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Faf20bd8056e709e6922e0fe20a069dd7.jpg)
Скоро Slate може стати занадто дорогим для ринку електромобілів
Основним аргументом для електричного пікапа Slate Auto завжди була його доступна ціна, оскільки компанія обіцяла, що він коштуватиме менше 20 000 доларів у США. Однак скасування федеральної податкової пільги для електромобілів змусило Slate значно підвищити орієнтовну стартову ціну автомобіля. Крім того, оренда цього пікапа може виявитися несподівано дорогою, враховуючи обмежений перелік функцій, які він пропонує.Хоча компанія ще не підтвердила остаточну ціну моделі, видання Cars Direct припускає, що щомісячна оренда може становити понад 500 доларів. Цей висновок базується на оцінці вартості пікапа в 27 500 доларів. При стандартній 36-місячній оренді без першого внеску щомісячний платіж міг би сягати 468 доларів.Втім, варто зазначити, що реальні ціни оренди можуть відрізнятися. Публікація ґрунтувала свої розрахунки на грошовому факторі 0,00292 (що еквівалентно 7% річних) та припускала залишкову вартість автомобіля на рівні 55%.Для успіху на ринку Slate Auto доведеться переконати покупців обирати їхній простий електромобіль замість Ford Maverick. Наразі можна орендувати повнопривідну версію Ford Maverick XLT 2025 року з двигуном EcoBoost всього за 289 доларів на місяць протягом 36 місяців, з першим внеском у розмірі 3 709 доларів.Оренда гібридної версії Maverick коштує дорожче. Залежно від регіону, щомісячні платежі за гібридні моделі зазвичай починаються з приблизно 430 доларів, і це часто не враховує значний перший внеск понад 3 000 доларів, що збільшує ефективні щомісячні витрати до понад 500 доларів.Зростання цін на електричний пікап Slate Auto може стати серйозним викликом для компанії, особливо на тлі доступних альтернатив, таких як Ford Maverick. Втрата податкових пільг і висока вартість оренди можуть відштовхнути потенційних клієнтів, які шукають бюджетні рішення. У майбутньому Slate, ймовірно, доведеться переглянути свою цінову стратегію або запропонувати додаткові переваги, щоб залишатися конкурентоспроможними на ринку електромобілів.

