/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F1f0185785f33f1ad43e5fc510cbacb97.jpg)
General Motors припиняє виробництво електричного фургона, залишаючи понад тисячу канадських працівників у невизначеності
General Motors остаточно припинила виробництво своїх повільно продаваних фургонів BrightDrop. Моделі виготовлялися на заводі CAMI Assembly в Інгерсоллі, Онтаріо, і компанія заявила, що “ринок комерційних електричних фургонів розвивався значно повільніше, ніж очікувалося”.Автовиробник розпочав виробництво фургонів наприкінці 2022 року, але запуск був хаотичним, оскільки BrightDrop був окремим брендом і мав дуже обмежену дилерську мережу.Фургони BrightDrop згодом були інтегровані в бренд Chevrolet минулого року, що обіцяло значно розширити продажі за межами семи локацій у Сполучених Штатах.Справи не склалися, і непродані транспортні засоби почали накопичуватися. GM нещодавно позбулася 59 фургонів, передавши їх Американському Червоному Хресту, але це була лише крапля в морі, і компанія призупинила виробництво раніше цього року.Виробництво спочатку мало відновитися в травні, перш ніж знову зупинитися для переналагодження для модельного року 2026. Хоча виробництво дійсно ненадовго відновилося в травні, BrightDrop тепер мертвий, і моделей 2026 року не буде.GM звинуватила у цьому рішенні низку факторів, включаючи повільні продажі, зміну регуляторного середовища та скасування податкових пільг у Сполучених Штатах.Вони додали, що закриття було частиною “ширших коригувань”, які вносяться в потужності з виробництва електромобілів у Північній Америці.Робітники отримують удар через невдалу ставку GM на електромобілі. У цьому випадку компанія заявила, що “погодинні працівники отримають шість місяців зарплати та потенційні одноразові виплати та інші пільги”. Крім того, завод CAMI Assembly буде “оцінений для майбутніх можливостей”.Профспілка Unifor була обурена і стверджувала, що рішення стало результатом “небезпечної та дестабілізуючої автомобільної політики” адміністрації Трампа. Звичайно, це приховує той факт, що продажі були жахливими протягом багатьох років.
Інші представники профспілки заявили, що GM “покинула” своїх співробітників, які “заслуговують на майбутнє на CAMI – а не на глухий кут”. Гнів ще більше розпалюється рішенням скасувати зміну на заводі Oshawa Assembly у січні, “посилюючи занепокоєння щодо довгострокового виробничого потенціалу GM в Канаді”.З огляду на ці події, Unifor заявила, що зустрінеться з GM та канадським урядом, щоб негайно “вимагати нового продуктового мандата та гарантувати, що CAMI залишатиметься основним елементом канадського автомобільного виробництва”.
Ця ситуація ілюструє складні виклики, з якими стикаються традиційні автовиробники під час переходу на електромобілі, де оптимістичні прогнози часто стикаються з ринковою реальністю. Підприємства, які роблять великі інвестиції в електрифікацію, стикаються з потребою балансувати між довгостроковими стратегічними цілями та короткостроковими фінансовими результатами, особливо коли ринковий попит не відповідає очікуванням. Доля заводу CAMI тепер стає символом більших структурних змін в автомобільній промисловості, де рішення про виробництво все більше залежать від глобальних ринкових тенденцій та регуляторних середовищ.

