/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F7803f9e17e49157fe20054573d244bdd.jpg)
Електродвигун осьового потоку від Mercedes важить менше за дитину та видає понад тисячу кінських сил
Британська компанія Yasa, що належить Mercedes-Benz, встановила новий світовий рекорд щільності потужності для електродвигунів. Їхній новий прототип розвиває неймовірні 59 кіловат (79 кінських сил) на кілограм ваги. Для тих, хто не користується метричною системою, це еквівалентно 35 кінським силам на фунт.Електродвигуни можуть здаватися простими конструкціями з металу та дротів, але правильний двигун може кардинально змінити відчуття від електричного автомобіля. Нова розробка Yasa має потенціал революціонізувати продуктивність електромобілів.Новий рекорд значно перевищує попереднє досягнення самої Yasa, встановлене раніше цього літа, яке становило 26 кінських сил (19 кВт) на фунт або 42 кВт (56 к.с.) на кг.Загальна потужність нового двигуна вражає – при вазі всього 12,7 кг (28 фунтів) він здатний видавати короткочасну пікову потужність 750 кВт, що еквівалентно 1006 кінським силам. Хоча постійна потужність значно нижча, вона все одно залишається високою – від 350 до 400 кВт (469-604 к.с.), що є вражаючим показником для одного двигуна такої маси.Найважливіше те, що це не просто комп’ютерна модель, а повнофункціональний прототип, який вже проходить випробування на стенді. Він створений з використанням масштабованих виробничих технологій та без екзотичних матеріалів, що відкриває шлях до майбутнього використання в серійних автомобілях.Mercedes придбала Yasa у 2021 році та планує використовувати технологію осьового потоку у своїх майбутніх флагманських моделях, включаючи супер-седан та позашляховик. Конструкція осьового потоку відрізняється від звичайних радіальних двигунів використанням тонших дискових роторів, які можуть забезпечити більший крутний момент та потужність при меншій масі.
Ця технологічна інновація може значно прискорити перехід автомобільної промисловості на електричну тягу, пропонуючи водіям поєднання високої продуктивності та ефективності. Зменшення ваги двигунів без втрати потужності відкриває нові можливості для дизайну електричних транспортних засобів та може сприяти подальшому збільшенню запасу ходу. Розробка Yasa демонструє, що навіть у, здавалося б, зрілій галузі електроприводу залишається значний потенціал для вдосконалень.

