Довідка про роботу: чи має роботодавець її видавати працівнику
Довідка про роботу: чи має роботодавець її видавати працівнику

Довідка про роботу: чи має роботодавець її видавати працівнику

Довідка про роботу: чи має роботодавець її видавати працівнику

Роз'яснення дали у Держпраці.

В Україні трудові відносини між працівниками і роботодавцями регулюються відповідним законодавством. Бувають ситуації, коли працівнику необхідно отримати довідку про роботу. Фахівці Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці розповіли, чи зобов’язаний роботодавець видати працівникові довідку про його роботу на підприємстві.

У Держпраці зазначили, що відповідно до статті 49 Кодексу законів про працю України, роботодавець зобов'язаний видати працівникові на його вимогу довідку про його роботу на даному підприємстві, в установі, організації.

«В довідці зазначаються спеціальність, кваліфікація, посада, час роботи й розміру заробітної плати працівника», – йдеться у повідомленні.

Бувають випадки, коли роботодавець може відсторонити працівника від роботи. Нагадаємо, коли такі дії роботодавця є законними.

Деякі працівники мають право на додаткові відпустки. Раніше у пресслужбі Міністерства освіти і науки (МОН) розповіли, скільки може тривати додаткова відпустка для помічників вихователів, які працюють у спеціальних дитячих садках.

Джерело матеріала
loader
loader