Stellantis планує перейменувати китайські електромобілі для європейського ринку
Stellantis планує перейменувати китайські електромобілі для європейського ринку

Stellantis планує перейменувати китайські електромобілі для європейського ринку

Концерн Stellantis досліджує можливість додавання китайських моделей до європейського асортименту під відомими брендами. За даними джерел, Opel розглядає електричний Leapmotor B10 як першого кандидата для реалізації цієї стратегії.Leapmotor, китайський виробник електромобілів, частково належить Stellantis і поступово розширює свою присутність як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках.Представники Opel відмовилися коментувати будь-які припущення щодо майбутніх продуктів компанії.Leapmotor B10 був представлений минулого року як компактний кросовер з повністю електричною силовою установкою та опцією з розширювачем запасу ходу, хоча останній варіант ще не доступний на європейському ринку.Автомобіль побудований на платформі LEAP3.5, яку він ділить з компактним хетчбеком B05, і має високотехнологічний салон та повний набір систем допомоги водієві, що демонструє зростаючі технічні можливості бренду.Хоча масштаби переробки дизайну Opel залишаються невизначеними, було створено концептуальне зображення, що включає кілька тонких змін у стилі. До них належать фірмова емблема Blitz, решітка радіатора Vizor та світлова сигнатура Compass на передній частині китайської моделі, тоді як решта кузова залишається недоторканою.Stellantis Wants To Rebrand Chinese EVs For EuropeЗа розмірами B10 має довжину 4 515 мм, що робить його на 130 мм довшим за Opel Frontera та на 135 мм коротшим за Grandland, розташовуючи його між цими двома моделями. Серед конкурентів у Європі – Volkswagen ID.4, Skoda Elroq та BYD Atto 3.Leapmotor B10 вже доступний у Європі, але наразі імпортується з Китаю. Однак Stellantis розглядає можливість його виробництва в Сарагосі, Іспанія, починаючи з 2026 року. На цьому ж заводі Opel виробляє два субкомпактні автомобілі: хетчбек Corsa та кросовер Mokka.Локалізація виробництва також допоможе уникнути високих митних тарифів Європейського Союзу на транспортні засоби, вироблені в Китаї, які додають 20,7% мита поверх стандартного імпортного збору у розмірі 10%.Мета, за словами джерел, полягає в тому, щоб зберегти конкурентоспроможність цін, можливо, знизивши поточну стартову ціну в Німеччині, яка становить 29 900 євро. Для порівняння, електричний Opel Frontera починається від 28 990 євро на тому ж ринку.За даними Dataforce, Leapmotor продав 16 485 транспортних засобів у Європі за перші дев’ять місяців 2025 року. Це включає 11 064 одиниці міського електромобіля T03, 5 080 одиниць середньорозмірного кросовера C10 та лише 313 одиниць компактного кросовера B10.Виробник нещодавно подолав позначку у виробництві мільйона транспортних засобів і тепер планує експортувати від 50 000 до 60 000 одиниць цього року, що свідчить про те, що китайський партнер Stellantis стає все більш значущим гравцем у глобальному виробництві електромобілів.Ця стратегія ребрандингу китайських електромобілів для європейського ринку може стати важливою віхою в автомобільній промисловості, оскільки виробники шукають способи поєднувати доступність китайських EV з упізнаваністю європейських брендів. Успіх такої моделі може відкрити шлях для подібних партнерств між західними автовиробниками та китайськими EV-брендами, змінюючи конкурентний ландшафт на європейському ринку електромобілів.

Джерело матеріала
loader