Цей Corvette ZR1 розвинув таку швидкість, що почав плавитися
Цей Corvette ZR1 розвинув таку швидкість, що почав плавитися

Цей Corvette ZR1 розвинув таку швидкість, що почав плавитися

Сильно модифікований C7 Chevrolet Corvette ZR1 встановив новий рекорд на перегонах Big Bend Open Road Race (BBORR) у Техасі, але заплатив за успіх вогнєвою ціною. У процесі досягнення перемоги задній бампер автомобіля частково розплавився, що ще раз довело: пластикові кузови та екстремальні швидкості не завжди добре поєднуються.BBORR проводиться двічі на рік на 59-мильній ділянці траси US 285 між Форт-Стоктоном та Сандерсоном, а потім назад, формуючи 118-мильне коло, де учасники регулярно досягають понад 200 миль/год (320 км/год).Цього року за кермом свого Corvette ZR1 2019 року Джон Анхальт встановив надзвичайний новий рекорд середньої швидкості 173.004 миль/год (278 км/год). На громадській трасі ця цифра звучала б неймовірно навіть як максимальна швидкість, але Анхальт підтримував цю середню швидкість протягом усієї 118-мильної дистанції.Анхальт ледь перевищив попередній рекорд 172.249 миль/год (277.2 км/год), який тримався з 2013 року і був встановлений Corvette Z06 2002 року. Протягом майже 41-хвилинного заїзду він досяг максимальної швидкості 213 миль/год (343 км/год), що вражає, враховуючи масивний задній спойлер, встановлений на автомобіль.Однак не все пішло за планом: до кінця заїзду велика частина задньої частини ZR1 розплавилася. Це, мабуть, сталося тому, що новий задній спойлер створив потужний вакуум позаду автомобіля, по суті, утримуючи гаряче повітря від вихлопної системи.Модифікації, внесені в ZR1, також, ймовірно, сприяли плавленню пластика. У розмові з Road & Track Анхальт зазначив, що автомобіль тепер має приблизно на 30% більше потужності, ніж серійна версія, і включає більший нагнітач, оновлені коромисла, ліфери, опрацьовані головки циліндрів та більший дросель.Він також має несерійні колектори та прямі труби AWE, що означає, що вихлопна система стає дуже гарячою та надзвичайно гучною.Незважаючи на рекорд, Анхальт вважає, що автомобіль міг би показати більше. Він розкрив, що рух на максимальній швидкості витратив би паливо всього за 20 хвилин, змушуючи його знижувати швидкість і рухатися накатом на певних ділянках. Справді, для Corvette, який щойно розплавив частину себе, встановлюючи рекорди BBORR, таке стримування, можливо, було єдиним, що врятувало його від повного знищення.Цей випадок демонструє, як технічні модифікації можуть одночасно забезпечити вражаючі результати та створити непередбачувані проблеми. Інженери, ймовірно, розглянуть способи поліпшення теплового захисту для подальших спроб, особливо враховуючи, що автомобіль має резерви для ще вищих швидкостей. Подібні інциденти часто стають каталізатором технологічних удосконалень у автомобільному спорті.

Джерело матеріала
loader
loader