/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F7dffa685eaf8d6748aa01c580c2ea87c.jpg)
Асфальт під обстрілами: навіщо ремонтують дороги на фронті
Війна війною, а асфальт — за розкладом. Коли у когось на фронті “прилітає”, у когось на задньому плані “під’їжджає” — грейдер. І це не жарт, а цілком серйозна державна стратегія. Уряд вирішив виділити понад 700 мільйонів гривень на ремонт автошляхів у прифронтових регіонах: найбільше отримає Харківщина — 450,5 млн, а ще Полтавщина та Сумщина — 256 млн гривень.Традиційно у соцмережах уже звучить: “Навіщо дороги, коли йде війна?” — але такі репліки зазвичай лунають від тих, хто не має уявлення, що логістика — це не розкіш, а зброя. Саме цими шляхами рухаються **військові колони, гуманітарні вантажі, евакуаційні автобуси й усе, що тримає прифронтові області на плаву.Міністерка економіки Юлія Свириденко пояснила: дороги ремонтують не для “комфорту”, а щоб забезпечити живу артерію фронту. Бо коли фура з пальним застрягне у ямі, це вже не питання зручності — це питання оборони.Під обстрілами працює бізнес, громади відновлюються, а дорожники, схоже, стали ще одним видом тилових військ. І поки хтось бурчить про “не на часі”, у прифронтових селах і містах гуде техніка, що ремонтує не просто асфальт.

